Εγκαταστήστε και εκτελέστε ένα πρόγραμμα δωρεάν animation που έχει τα χαρακτηριστικά που θέλετε για το πρόγραμμα που θα αναπτυχθεί. Για παράδειγμα , εάν θέλετε να διαμορφώσει και να εμψυχώσει τα μοντέλα 3 - D , κατεβάστε Blender ή Art of Illusion . Αν θέλετε ένα πρόγραμμα που έχει 2 - D σχεδίασης και τα χαρακτηριστικά animation , κατεβάστε μολύβι ή Synfig . Αν θέλετε ένα πρόγραμμα που ζωντανεύει μόνο αρχεία GIF , δοκιμάστε APNG από GIF . 2
Κατάλογος σε χαρτί , κατά τη διάρκεια και μετά την εκτέλεση του προγράμματος , τα χαρακτηριστικά που σκοπεύετε να αλλάξετε ή να διατηρήσουν . Για παράδειγμα , μπορείτε να λίστα , « Το ρυθμιστικό που κυμαίνεται ταχύτητας κίνησης μπορούν να μείνουν στην κύρια οθόνη . Όμως το μενού 'Επιλογές' θα πρέπει να κρατήσει την επιλογή να παίξει την κίνηση προς τα πίσω . "
Εικόνων 3
Κατεβάστε τον πηγαίο κώδικα του προγράμματος από την ίδια ιστοσελίδα που κατεβάσατε από το εκτελέσιμο . Διαβάστε όλα τα έγγραφα για το πρόγραμμα , συμπεριλαμβανομένων των σημειώσεων που αφορούν ποια γλώσσα στην οποία γράφτηκε και πώς να το υπολογίσουν .
Η 4
Κατεβάστε και εγκαταστήστε ένα κιτ ανοικτής πηγής για την επεξεργασία και τον εντοπισμό σφαλμάτων προγράμματα που είναι γραμμένα στη γλώσσα του προγράμματος του animation . Αν το πρόγραμμα γραμμένο σε Python , κατεβάστε ένα κιτ από την Python σελίδα λήψης . Ένα κιτ για συλλογή C είναι διαθέσιμο από τη σελίδα GNU Compiler .
5
Διαβάστε κάθε ένα από τα αρχεία πηγαίου κώδικα για το ψυχαγωγικό πρόγραμμα και να γράψει σχόλια για κάθε κατάσταση της οποίας σκοπός είναι σαφής . Για παράδειγμα , για τη λειτουργία που ακολουθεί μπορείτε να γράψετε το σχόλιο : « Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους χρήστες να αλλάξετε το ρυθμό αναπαραγωγής animation . "
ChangeFramesPerSecond ( ) {
NewFPS = Dialog.Open ( " Εισάγετε καρέ ανά δευτερόλεπτο ( 1-50 ) ")? }
Η 6
Εκτυπώστε κάθε αρχείο προέλευσης και αντίγραφο κάθε χρήση αντιγραφή και επικόλληση λειτουργίες των Windows Explorer για
Η . 7
Πληκτρολογήστε τον κώδικα του προγράμματος animation σε μια νέα σειρά από αρχεία προέλευσης . Αυτό θα εξασφαλίσει περαιτέρω εικόνα για το πώς λειτουργεί το πρόγραμμα .
8
Μεταγλώττιση και εκτέλεση του προγράμματος με τις οδηγίες που περιλαμβάνονται στην τεκμηρίωση που κατεβάσατε στο Βήμα 3 . Αυτό θα εξασφαλίσει ότι που έχετε πληκτρολογήσει το πρόγραμμα σωστά.
Η 9
Διαγραφή ενός από τα αρχεία προέλευσης και πληκτρολογήστε ξανά από τη μνήμη όσο το δυνατόν περισσότερο . Διαβάστε την εκτύπωση γίνεται στο Βήμα 6 για να σας βοηθήσουν . Στηριζόμενη στη μνήμη σας για να αναπαράγει τον κώδικα του προγράμματος θα δημιουργήσει περαιτέρω διορατικότητα αλγόριθμους του προγράμματος .
Η 10
Επαναμεταγλωττίστε και εκτελέστε το πρόγραμμα , στη συνέχεια, επαναλάβετε το Βήμα 9 για το ίδιο αρχείο προέλευσης μέχρι να μπορείτε να πληκτρολογείτε πλήρως από μνήμη. Μάθετε τα υπόλοιπα αρχεία προέλευσης με αυτόν τον ίδιο κύκλο πληκτρολογείτε ξανά και κατάρτιση . Με αυτόν τον τρόπο θα σας δώσει αρκετή κατανόηση του αρχικού προγράμματος animation για να σας αφήσει να αρχίσουμε να αλλάζουμε το πρόγραμμα .
Η 11
Αριθμός στη λίστα Βήμα 2 κάνατε έτσι ώστε οι μικρότεροι αριθμοί αναφέρονται τα απλούστερα αλλαγές . Για παράδειγμα , το άρθρο 1 μπορεί να περιέχει " Αλλάξτε το παράθυρο διαλόγου τίτλο « επιλογή FPS »σε« Ορισμός ρυθμού animation . »
Η 12
Γράψτε τον κώδικα του προγράμματος που υλοποιεί το σημείο 1 στη λίστα της αλλαγής σας . Συγκεντρώνουν, να τρέξει και να διορθώσετε το πρόγραμμα . Αναζήτηση για " προγράμματα εντοπισμού σφαλμάτων " στην τεκμηρίωση του κιτ ανάπτυξης σας για λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με τις διαδικασίες εντοπισμού σφαλμάτων για τη γλώσσα σας .
Η 13
Γράψτε τον κωδικό για τα υπόλοιπα στοιχεία της λίστας για τη δημιουργία λογισμικού animation προσαρμοστεί με τις προδιαγραφές σας .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα