λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνω το Flash Animation με το Macromedia Flash

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Macromedia Flash για να δημιουργήσετε σχεδόν οποιοδήποτε animation . Για να το κάνετε αυτό , θα πρέπει να έχουν κάποια γνώση της ActionScript , μια γλώσσα προγραμματισμού που κάνει το Flash animations πιο δυναμική . Επιπλέον , θα πρέπει να γνωρίζουν το δρόμο σας γύρω από την Macromedia Timeline . Το χρονοδιάγραμμα θα σας επιτρέψει να τοποθετήσετε και να προγραμματίσει τις κινήσεις έτσι ώστε να φαίνεται σαν ένα ενιαίο ταινία . Ωστόσο, ακόμη και με περιορισμένη γνώση του Macromedia Flash , μπορείτε να δημιουργήσετε τις βασικές κινήσεις που μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε σε ιστοσελίδες ή σε αυτόνομες εφαρμογές . Οδηγίες
Η 1

Φωτιά μέχρι το Macromedia Flash εφαρμογή σας . Αυτό ανοίγει ένα λευκό κύριο παράθυρο που ονομάζεται Stage , με ένα χρονοδιάγραμμα στην κορυφή . Θα χρησιμοποιήσουμε το στάδιο για να δημιουργήσετε κινούμενα σχέδια μας και να χρησιμοποιούμε το χρονοδιάγραμμα για να τοποθετήσετε τα κινούμενα σχέδια που έχουμε δημιουργήσει σε κατάλληλες θέσεις τους . 2

Σχεδιάστε τα αντικείμενα σας επάνω στη σκηνή , χρησιμοποιώντας τα εργαλεία σχεδίασης που βρίσκεται στα αριστερά του Στάδιο . Εναλλακτικά , μπορείτε να αποφασίσετε να εισάγουν γραφικά και άλλα αντικείμενα πάνω στη σκηνή πηγαίνοντας στο "Αρχείο ", " Εισαγωγή" και "Εισαγωγή στο στάδιο . " Εντοπίστε τα γραφικά και θα πρέπει να τοποθετούνται αυτόματα στο Στάδιο σας , εάν είναι συμβατά με την εφαρμογή Macromedia Flash .
Εικόνων 3

Κίνηση τα αντικείμενα με την πρώτη επιλογή των αντικειμένων που πρόκειται να κινείται και να πατήσετε το πλήκτρο F8 και επιλέγοντας το "Movie Clip" τύπος αντικειμένου . Κάντε κλικ στο " OK " για να μετατρέψετε το αντικείμενο σε ταινία και να αποθηκεύσετε ένα αντίγραφο σε βιβλιοθήκη . Αυτό το αντικείμενο μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί ως μια κινούμενη εικόνα .
Η 4

Προσθέστε ένα καρέ-κλειδί πάνω στο Timeline κάνοντας κλικ στο πλαίσιο 40 και πατώντας το πλήκτρο F6 . Ένας μαύρος κύκλος εμφανίζεται στο Πλαίσιο 40 επιβεβαιώνοντας ότι είναι πλέον ένα καρέ-κλειδί που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να τοποθετήσετε ένα αντικείμενο clip της ταινίας .
5

Σύρετε το κλιπ ταινία που δημιουργήθηκε σε μια άλλη θέση στη σκηνή, ενώ το Πλαίσιο 40 εξακολουθεί να είναι επιλεγμένο .
Η 6

Κάντε κλικ σε οποιοδήποτε πλαίσιο μεταξύ Frame 1 και 40 καρέ , κάντε δεξί κλικ και επιλέξτε "Create Motion Tween . "
Η

7 κάντε κλικ στο πλαίσιο 20 και πατήστε το πλήκτρο F6 για να προσθέσετε ένα νέο καρέ-κλειδί . Ενώ σε αυτό το καρέ-κλειδί , μετακινήστε το κλιπ ταινίας σε άλλη θέση πάνω στη σκηνή . Από εκεί και μετά , να προσθέσετε όσες βασικών καρέ , όπως εσείς επιθυμείτε . Βεβαιωθείτε ότι οι κινήσεις θα κυλήσουν ομαλά στη σκηνή τοποθετώντας κατάλληλα, ώστε να αποφευχθεί η κίνηση εκνευρισμού .
8

Προσθέστε ένα νέο στρώμα σχετικά με το χρονοδιάγραμμα , κάνοντας δεξί κλικ στο " Layer 1 " και επιλέγοντας " Εισαγωγή Layer . " Για κάθε στρώμα προστίθεται , προσθέστε ένα νέο αντικείμενο στη σκηνή και να εμψυχώσει ακολουθώντας την ίδια διαδικασία που περιγράφηκε παραπάνω .
Η

9 Πατήστε το πλήκτρο " Ctrl " και "Enter " για να ελέγξετε την ταινία .
Η

Η

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα