λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Maya 3D Spark Effects

Mastering τα βασικά είναι απαραίτητη για τη σωστή χρήση Maya 3D , αλλά παρέχει μόνο μια γεύση από τις πραγματικές δυνατότητές της . Αντιμετώπιση προηγμένες τεχνικές , όπως 3D εικόνες με εφέ σπίθα , θα κινείται πιο πάνω τι μπορεί να είναι μια απότομη καμπύλη μάθησης και πιο κοντά στην πλήρη υλοποίηση του συνόλου αυτού του λογισμικού animation έχει να προσφέρει . Πριν από τη λήψη σε ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει τις επιπτώσεις σπίθα , όμως , βεβαιωθείτε ότι έχετε κατανοήσει πλήρως την έννοια της « nParticles , " δεδομένου ότι είναι ένα βασικό συστατικό στο συνολικό αποτέλεσμα . Διαδικασία
Η

Ακριβώς όπως και στην " πραγματική ζωή ", Μάγια 3D εφέ σπίθα είναι το αποτέλεσμα μιας δυναμικής σύγκρουσης σωματιδίων . Η διαδικασία, η οποία καλεί Μάγια 3D " γεγονός", ξεκινά με ένα σύστημα σωματιδίων πηγή που δρα ως επιφάνεια εκπομπού για τους σπινθήρες που δημιουργούνται . Το τμήμα σύγκρουση του συμβάντος εμφανίζεται ως μια ξεχωριστή , διαδικασία δύο σταδίων που δημιουργεί τη δομή του κάθε αντικειμένου σπινθήρα και προσθέτει χαρακτηριστικά τυχαία συμπεριφορά . Ξεκινήστε με ένα βασικό αντικείμενο όπως ένα ήλιο ή λιωμένο σκωρία αντικείμενο , και στη συνέχεια να δημιουργήσετε και να εμψυχώσει αποτελέσματα σπινθήρα χρησιμοποιώντας το Maya 3D Σωματιδίων Collision Event Editor in χαρακτηριστικό Outliner και Χαρακτηριστικό Editor.
Εικόνων Τύπος και διάρκεια ζωής

Spark εφέ , ένα είδος μαλακό σώμα δυναμική, έχουν και ένα είδος και τη διάρκεια ζωής χαρακτηριστικά . Από τους οκτώ διαθέσιμους τύπους , το πλέον κατάλληλο για τη δημιουργία σπινθήρων είναι σημεία , που εμφανίζουν χωριστά , και λωρίδες , οι οποίες εμφανίζονται με μια επιμηκυμένη ουρά . Ενώ ο τύπος που θα επιλέξετε έχει επίδραση στην διάρκεια ζωής του , τη γενική « αμεσότητα » του σπινθήρα , τόσο σε εμφάνιση και εξαφάνιση της , απαιτεί τη διάρκεια ζωής Αποδίδει την εστίαση σε « τυχαίες , σύντομη και γρήγορη . " Δώστε σε κάθε σωματίδιο έναν τρόπο ζωής του «τυχαία» και μια διάρκεια ζωής περίπου 0,1 δευτερόλεπτα , ή ακριβώς αρκετό χρόνο για να βγει από τη βάση του αντικειμένου , εκπέμπουν μια τυχαία έκρηξη από σπινθήρες και στη συνέχεια εξαφανίζονται γρήγορα .

Η Συμπεριφορά

Εσωτερικοί περιορισμοί συμπεριφοράς και εξωτερικές ρυθμίσεις χαρακτηριστικό καθορίζουν τον τρόπο με ρεαλιστικά εφέ σπίθα θα είναι . Δύο σημαντικά προβλήματα , τα οποία είναι "Εξαίρεση Collide Ζεύγη » περιορισμούς , εξασφαλίζουν ότι οι σπινθήρες πετούν σε μια κατεύθυνση προς τα έξω , εμποδίζοντάς τους να συγκρούονται με άλλα σωματίδια ή με τον άλλον . Παραδείγματα περιλαμβάνουν χαρακτηριστικά σπίθα βαρύτητα , η οποία καθορίζει το τόξο του κάθε σπίθα , ενώ σε κίνηση ? Πομπός χαρακτηριστικά , που καθορίζουν την πυκνότητα με την αύξηση ή τη μείωση του ποσοστού ή του αριθμού των σπινθήρων ανά δευτερόλεπτο ? Η ακτίνα του κάθε σπίθα ? Και " ραβδώσεις ", ένα χαρακτηριστικό που ελέγχει το μήκος της ουράς .
εικόνων χρώμα και Αδιαφάνεια
Η

Sparks πρέπει να διαφέρουν στο χρώμα , καθώς και στο επίπεδο της πυράκτωση ή τη φωτεινότητα ανάλογα με την ταχύτητα με την οποία ταξιδεύουν και πού βρίσκονται σε σχέση με τη διάρκεια ζωής τους . Χρησιμοποιήστε τον Επεξεργαστή Χαρακτηριστικό για να ορίσετε ένα χρώμα και πυράκτωση κλίμακα που συνδέει εισαγωγής χρώματος στην ταχύτητα , και δημιουργεί μια σειρά από επίπεδα πυράκτωση που συνδέονται με την ηλικία . Αδιαφάνεια , μια ρύθμιση διαφάνειας , αφορά μόνο την ταχύτητα. Χαρακτηριστικό ρυθμίσεις Editor για αδιαφάνεια δημιουργούν μια κλίμακα που τις περισσότερες φορές ξεκινά σχεδόν αδιαφανή , αλλά αυξήσεις αδιαφάνεια κάθε σπίθα αρχίζει να χάνει ταχύτητα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα