λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να δημιουργήσετε ένα Motion- Καθοδηγούμενη Path στο Adobe Flash CS4

Adobe Flash είναι ένα από τα πιο δημοφιλή κινούμενα σχέδια και βίντεο πλατφόρμες στο Διαδίκτυο , που τροφοδοτεί την πλειοψηφία των βίντεο που φιλοξενεί ιστοσελίδες στο διαδίκτυο και κοινωνικό παιχνίδι . Τα κινούμενα σχέδια flash και παιχνίδια που δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας το λογισμικό Flash της Adobe και άλλες συμβατές πλατφόρμες λογισμικού . Flash CS4 , μέρος του Creative Suite 4 γραμμή προϊόντων της Adobe , βελτίωσε τα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία animations και παιχνίδια. Μία από τις λειτουργίες του Flash CS4 animation που κάνει ευκολότερη είναι η δυνατότητα να δημιουργήσετε κίνηση καθοδηγούμενη μονοπάτια για κινούμενα αντικείμενα για να προχωρήσουμε μαζί , χωρίς να χρειάζεται να εμψυχώσει κάθε καρέ ξεχωριστά . Οδηγίες
Η 1

ξεκινήσει Flash CS4 . Δημιουργήστε ένα νέο έργο με την επιλογή "New ... " από το μενού Αρχείο και επιλέγοντας τον τύπο του εγγράφου κατάλληλη για τον τύπο του αρχείου Flash που θέλετε να δημιουργήσετε . Στις περισσότερες περιπτώσεις θα δημιουργήσετε την προεπιλεγμένη επιλογή , ActionScript 3.0 . 2

Δημιουργήστε ένα αντικείμενο στο Stage ή εισάγετε μια εικόνα στη βιβλιοθήκη του έργου σας και τοποθετήστε το εισαγόμενο εικόνα στο Stage . Το αντικείμενο πρέπει να τοποθετείται στο σημείο όπου η κίνηση καθοδηγούμενη πορεία θα ξεκινήσει .
Εικόνων 3

Κάντε δεξί κλικ στο πρώτο καρέ στο "Layers " panel , επιλέγοντας το "Insert Key Frame " επιλογή από το μενού που εμφανίζεται . Αυτό θα ρυθμίσει το τελικό θέση του αντικειμένου για το εν λόγω πλαίσιο. Εναλλακτικά , πατήστε το πλήκτρο " F6 " στο πληκτρολόγιό σας
Η 4

Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα πάνω από το στρώμα που περιέχει την εικόνα ή το αντικείμενο σας? . Ονομάσει το νέο στρώμα " Οδηγός Layer ". Χρησιμοποιήστε μια βούρτσα για να δημιουργήσετε μια συνεχή γραμμή από το αντικείμενό σας στο σημείο όπου η κίνηση animation θα σταματήσει . Αυτή η γραμμή είναι η κίνηση - καθοδηγούμενη πορεία σας , και το αντικείμενο θα κινηθεί κατά μήκος όταν το κλιπ animation παίζεται .
5

Επιλέξτε το πλαίσιο όπου θέλετε το animation να τελειώσει και να ορίσει ένα νέο κλειδί πλαίσιο , στη συνέχεια, μετακινήστε το αντικείμενό σας στο σημείο όπου ο οδηγός καταλήγει σε αυτό το πλαίσιο. Η μεγαλύτερη διαδρομή κίνησης σας , τα περισσότερα πλαίσια θα πρέπει να παραλείψετε πριν από τον καθορισμό δεύτερο βασικό σκελετό σας .
Η

6 Κάντε δεξί κλικ στη μέση των δύο στρωμάτων και επιλέξτε το "Motion Tween " επιλογή . Αυτό συνδέει τα στρώματα , λέγοντας Flash ότι το αντικείμενο θα πρέπει να κινηθεί κατά μήκος της κίνησης καθοδηγούμενη διαδρομή στο χώρο μεταξύ των δύο βασικών καρέ .
Η

7 Αποθηκεύστε το αρχείο σας . Με τα δύο στρώματα συνδέονται μεταξύ τους, κινούμενα σχέδια σας θα πρέπει να παίξει με το αντικείμενο που κινείται καθ 'όλη τη διαδρομή του αριθμού των καρέ που καθορίζεται από τη δημιουργία των βασικών καρέ .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα