Εισαγωγή 3D βιβλιοθήκες και να δημιουργήσει μια "πυραμίδα " τάξη :
java.awt.Color εισαγωγής ? com.sun.j3d.utils.geometry.GeometryInfo εισαγωγής ? com.sun.j3d.utils.geometry.NormalGenerator εισαγωγής ? com.sun.j3d.utils.universe.SimpleUniverse εισαγωγής ? javax.media.j3d εισαγωγής * ? . . javax.vecmath εισαγωγής * ?
δημόσια τάξη PyramidExample { } 2
Δημιουργήστε τρισδιάστατα σημεία που αντιπροσωπεύουν τη βάση και την κορυφή της πυραμίδας :
δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String [ ] args ) { u = SimpleUniverse νέα SimpleUniverse ( ) ? BranchGroup g = νέα BranchGroup ( ) ?
Point3f e = νέα Point3f ( 1.0f , 0.0 f , 0.0f ) ? Point3f s = νέα Point3f ( 0.0f , 0.0f , 1.0f ) ? Point3f w = νέα Point3f ( - 1.0f , 0.0f , 0.0f ) ? Point3f n = νέα Point3f ( 0.0f , 0.0f , - 1.0f ) ? Point3f t = νέα Point3f ( 0.0f , 0.721f , 0.0f ) ?
εικόνων 3
Δημιουργήστε τη γεωμετρία για να συνδέσετε αυτά τα σημεία . Αυτός ο κωδικός σχεδιάζει ένα ξεχωριστό τρίγωνο για κάθε πλευρά για τέσσερις πλευρές , συν δύο δημιουργώντας μια τετράγωνη βάση :
TriangleArray πυραμίδα = νέα TriangleArray ( 18 , TriangleArray.COORDINATES ) ? PyramidGeometry.setCoordinate ( 0 , ε) ? PyramidGeometry . setCoordinate ( 1 , t) ? pyramidGeometry.setCoordinate ( 2 , s) ?
pyramidGeometry.setCoordinate ( 3 , s) ? pyramidGeometry.setCoordinate ( 4 , t) ? pyramidGeometry.setCoordinate ( 5 , w) ?
pyramidGeometry.setCoordinate ( 6 , νν) ? pyramidGeometry.setCoordinate ( 7 , t) ? pyramidGeometry.setCoordinate ( 8 , n)?
pyramidGeometry.setCoordinate ( 9 , n)? pyramidGeometry.setCoordinate ( 10 , t) ? pyramidGeometry.setCoordinate ( 11 , ε) ?
pyramidGeometry.setCoordinate ( 12 , ε) ? pyramidGeometry.setCoordinate ( 13 , s) ? pyramidGeometry.setCoordinate ( 14 , w) ?
pyramidGeometry.setCoordinate ( 15 w ) ? pyramidGeometry.setCoordinate ( 16 , n ) ? pyramidGeometry.setCoordinate ( 17 , ε) ?
GeometryInfo ginfo = νέα GeometryInfo ( πυραμίδα ) ? NormalGenerator ng = νέα NormalGenerator ( ) ? ng.generateNormals ( ginfo ) ?
GeometryArray αποτέλεσμα = ginfo.getGeometryArray ( ) ?
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα