Επιλέξτε μια γλώσσα προγραμματισμού για να προγραμματίσετε τον αλγόριθμο μέσα Βεβαιωθείτε ότι έχετε κατανοήσει τη γλώσσα του σύνταξη αρκετά καλά για να κάνουν ένα απλό πρόγραμμα μέσα στη γλώσσα . 2
προετοιμαστεί μια μεταβλητή να είναι ίσος με 1 . Σε ψευδοκώδικα , αυτό θα μοιάζει με
x - . > 1
εικόνων 3
Χωρίστε την προετοιμασία τιμή από 2 , και να προσθέσω ότι 1 . Σε ψευδοκώδικα , αυτό μοιάζει
y - > x /2 + 1
Η 4
Προσθέστε ένα υπό όρους δήλωση , έτσι ώστε αν y είναι μικρότερη από 2 , που
.
x - > x /2 , πώληση
και επαναλάβετε το βήμα
y - . > x /2 + 1
Μόλις η κατάσταση που y είναι μεγαλύτερο από 2 πληρούται , ο αριθμός που προκύπτει είναι μηχανή έψιλον.
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα