Εισαγωγή των βιβλιοθηκών της Java 3D στο έργο σας :
com.sun.j3d εισαγωγής *
δημόσια τάξη 3DTest εκτείνεται Applet { 2
Δημιουργήστε ένα απλό καμβά στον οποίο θα υπάρχουν εικόνες :
setLayout ( νέα BorderLayout ( ) ) ? GraphicsConfiguration config = SimpleUniverse.getPreferredConfiguration ( ) ? Canvas3D Canvas3D = νέα Canvas3D ( config ) ?
εικόνων 3
Δημιουργήστε ένα απλό αντικείμενο του σύμπαντος :
προσθήκη ( «Κέντρο» , Canvas3D ) ? σκηνή BranchGroup = drawScene ( ) ? //μέθοδος για να δημιουργήσετε ένα imagescene.compile ( ) ?
SimpleUniverse simpleU = νέα SimpleUniverse ( Canvas3D ) ?
4
Εισαγωγή περιεχομένου στον τοπικό Φτηνές 5
να ορίσετε τη μέθοδο " drawScene " να επιστήσει " COLORCUBE " εικόνα στο δημιουργημένο σύμπαν :
δημόσια BranchGroup drawScene ( ) { BranchGroup objRoot = νέα BranchGroup ( ) ?
objRoot.addChild ( νέα COLORCUBE ( 0,4 ) ) ? επιστρέψει objRoot ? }
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα