Ανοίξτε προτιμώμενο επεξεργαστή προγραμματισμού Java σας και το έργο που θέλετε να επεξεργαστείτε . Κάντε διπλό κλικ στο αρχείο του πηγαίου κώδικα για να περιστρέψετε τα κεραμίδια . 2
Πάρτε τα δεδομένα του δικτύου της πλακάκια εικόνα και να καθορίσει τον αριθμό των στηλών και γραμμών ευρετήρια . Ο κώδικας που ακολουθεί ανακτά τα πλακάκια δεδομένα εικόνας : .
Byte [ ] [ ] = κεραμίδια getGridData ( ) ? Int σειρές = tiles.length ? Int στήλες = κεραμίδια [ 0 ] το μήκος ?
Η
3
Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα πλακάκια που χρησιμοποιούνται για να περιστρέψετε τις εικόνες από την τρέχουσα πλακάκια διάταξη . Ο παρακάτω κώδικας δημιουργεί ένα νέο στρώμα πλακάκια :
TiledLayer newtiles = νέα TiledLayer ( στήλες, γραμμές , πλακάκια , TILE_WIDTH , TILE_HEIGHT ) ?
Η
4 Περιστρέψτε τις εικόνες . Ο κώδικας που ακολουθεί χρησιμοποιεί το βρόχο Java για να μετακινήσετε κάθε εικόνα στην επόμενη θέση στη πλακάκια διάταξης :
για ( int y = 0 ? Y <σειρές ? Y + + ) { για ( int x = 0 ? X στήλες? x + + ) { int tempindex = κεραμίδια [ y +1 ] [x +1] ? εάν ( tileIndex > 0 ) newtiles.setCell ( x , y , tempindex ) ? }
5
Ορίστε το νέο στρώμα , όπως τη διάταξη της εικόνας . Ο κώδικας που ακολουθεί χρησιμοποιεί το νέο " newTiles " στρώμα για να ορίσετε τη νέα διάταξη :
setTiledLayer ( newTiles ) ?
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα