Ανοίξτε αριθμομηχανή έργο της Visual Basic . Το σχέδιο θα πρέπει να περιλαμβάνει ελέγχους CommandButton για τα ψηφία " 0" έως " 9 ", ένα κουμπί για την ένδειξη του αριθμού του , ένα δεκαδικό κουμπί , ένα σαφές κουμπί , ένα ισούται με το κουμπί και τα κουμπιά για να εκτελέσει την καθορισμένη μαθηματική πράξη . 2
αναγνωρίσει μια μεταβλητή τύπου "Double" για να κρατήσει την πρώτη τιμή που θα εισαχθεί και η δεύτερη τιμή που θα εισαχθεί , αν δεν έχει ήδη δηλωθεί . Κάνετε η μεταβλητή " private" στη φόρμα . Επίσης, να είστε σίγουροι ότι υπάρχουν λογικές μεταβλητές που δηλώνονται να γνωρίζουν τι είδος της λειτουργίας που εκτελείται . Μια boolean τιμή είναι είτε αληθείς ή ψευδείς .
Δημ. Private dFirst ως διπλό
Dim Private dSecond ως διπλό
Δημ. Badd ως Boolean
Dim bSubtract ως Boolean
εικόνων 3
Αποθηκεύστε το ψηφίο κάνετε κλικ επάνω στο " dFirst " μεταβλητή κλικ περίπτωση μαθηματικό τελεστή . Επίσης συλλάβει το οποίο επιλέχθηκε το κουμπί λειτουργίας και ορίστε την τιμή boolean αναλόγως . Για παράδειγμα, εάν το κουμπί "προσθήκη" έγινε κλικ , ρυθμίστε Badd σε « αληθινό ». Εάν τα κουμπιά λειτουργίας ορίστηκαν σε μια σειρά , ο κώδικας θα είναι κάπως έτσι:
Επιλέξτε δείκτη περίπτωση
υπόθεση 0
bDivision = True
Περίπτωση 1
bMultiply = True
Περίπτωση 2
bSubtract = True
Περίπτωση 3
Badd = True End
Επιλέξτε
Η 4
Αποθηκεύστε τη δεύτερη τιμή που εισάγεται σε " bSecond » και στη συνέχεια να γράψει ένα «Αν Δήλωση " για να εκτελέσει τη λειτουργία για τα δύο ψηφία και εμφανίζει το αποτέλεσμα στο " Ίσο " κώδικα εκδήλωση κουμπί κλικ. Η «Αν Δήλωση " είναι γραμμένο ως «Εάν Badd Τότε txtResult.text = dFirst + dSecond
End If ", όπου " txtResult " είναι το στοιχείο ελέγχου πλαισίου κειμένου στο πάνω μέρος της φόρμας .
Η
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα