Ανάπτυξη βιβλιοθήκη παιχνιδιών Flash σας . Καθορίστε ποια στοιχεία της βιβλιοθήκης σε Flash βιβλιοθήκη σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο παιχνίδι και τα οποία θα πρέπει να δημιουργήσετε ή την αγορά . Για παράδειγμα, η έρευνα που ακούγεται θα χρειαστείτε και τι μουσική που θέλετε , στη συνέχεια, να εξετάσει MP3 και WAV σχηματοποιημένα αρχεία ήχου MP3 που προσφέρονται από τους προμηθευτές .
Σύγκριση κόστους και ποιότητας για να διαπιστώσει αν θα πρέπει να δημιουργήσετε τους δικούς σας ήχους ή απλά την αγορά τους . Κάντε το ίδιο για οποιαδήποτε γραφικά , κουμπιά ελέγχου ή τα βίντεο που θέλετε να συμπεριλάβετε. Ζυγίστε το κόστος και το χρόνο της δημιουργίας τους τον εαυτό σας από τις δαπάνες για την άμεση αγορά . Εξετάστε το γεγονός ότι μπορείτε να κατεβάσετε και να χρησιμοποιήσετε πολλά γραφικά δωρεάν. 2
Ρύθμιση timeline σας . Flash requiresthe καθιέρωση ενός ενιαίου στρώματος για κάθε αντικείμενο στο παιχνίδι σας . Λίστα με όλα τα αντικείμενα , όπως γραφικά αντικείμενα , τα αντικείμενα κειμένου και ήχου αντικείμενα , που σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε , στη συνέχεια, δημιουργήστε ένα ξεχωριστό στρώμα σχετικά με το χρονοδιάγραμμα για κάθε αντικείμενο . Επίσης, δημιουργούν ξεχωριστά στρώματα για τον κωδικό , ήχο και βίντεο που σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε .
Συνέχεια, καθορίζουν τον αριθμό των πλαισίων χρονοδιάγραμμα το παιχνίδι σας θα απαιτήσει . Για να γίνει αυτό , πρώτα να ορίσετε ένα χρονικό όριο για το παιχνίδι σας σε δευτερόλεπτα . Στη συνέχεια, ρυθμίστε το ρυθμό καρέ ? Flash παιχνίδια συχνά χρησιμοποιούν ένα ρυθμό καρέ των 12 καρέ ανά δευτερόλεπτο ( fps ) . Στη συνέχεια πολλαπλασιάστε το χρονικό όριο του παιχνιδιού σας με το ρυθμό fps . Αν το παιχνίδι σας διαρκεί 60 δευτερόλεπτα και έχετε ρυθμίσει το frame rate σε 12 fps , θα χρειαστείτε 720 καρέ στο timeline σας . Τέλος , τοποθετήστε τα πλαίσια σε κάθε ένα από τα στρώματα του timeline σας . Σε αυτό το παράδειγμα , κάθε στρώμα θα έχει 720 καρέ .
Εικόνων 3
Επιλέξτε εισόδους ελέγχου σας . Στο Flash , μπορείτε να ελέγχετε την δράση του παιχνιδιού κάνοντας κλικ του ποντικιού σας για κουμπιά ή γραφικά , πατώντας τα πλήκτρα στο πληκτρολόγιό σας και ακόμη και από απλά μετακινώντας το ποντίκι σας . Μάθετε την εντολή addEventListener , και να το χρησιμοποιήσετε για να κάνετε Flash ανταποκριθεί σε αυτές τις εισόδους .
Η 4
Εφαρμογή Flash παιχνίδι σας, βάζοντας μαζί από σκίτσα σας γραφικά και ακολουθίες κίνησης . Εισαγωγή όλα τα γραφικά , τους ήχους και τα κουμπιά ελέγχου που θα χρησιμοποιήσετε στη βιβλιοθήκη Flash . Για κάθε πλαίσιο στο timeline σας , είτε τόπος χρειάζεται αντικείμενα στη σκηνή ή να αφαιρέσετε τα περιττά αυτά , σαν σκηνοθέτης θα σε μια ταινία .
Προσθήκη κώδικα για κάθε πλαίσιο για τον κώδικα στρώμα σενάριο δράσης που δημιουργήσατε . Ο κωδικός αυτός θα ελέγξει αν οι άνθρωποι που παίζουν το παιχνίδι έχει πατηθεί ένα κουμπί ή να κάνετε κλικ με το ποντίκι , και τότε ο κωδικός θα ανακατευθύνει το παιχνίδι λάμψης σε διαφορετικά χρονικά αναλόγως . Ο κωδικός θα εμψυχώσει και τα αντικείμενα πάνω στη σκηνή και να δώσει εντολή η αναπαραγωγή ήχων ή να σταματήσει playing.Next , ελέγξτε Flash παιχνίδι σας μέσω της αναπαράστασης το παιχνίδι ξανά και ξανά για διαφορετικά σενάρια . Για παράδειγμα , όταν σκοράρει ή να χάσετε πόντους , ελέγξτε ότι το παιχνίδι υπολογίζει τα σύνολα . Αν όχι , μπορεί να έχουν κωδικοποιηθεί σε μια μαθηματική εξίσωση σωστά. Κάντε τις απαραίτητες αλλαγές .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα