Προσθέστε το επίπεδο που θέλετε να έχετε πολλαπλές εμφανίσεις του στο "Layers " παράθυρο . Μην κάνετε οποιεσδήποτε προσαρμογές στο στρώμα , επειδή δεν θα ισχύει για τις τελικές κινήσεις των σωματιδίων ούτως ή άλλως . Μπορείτε να ρυθμίσετε την " Κλίμακα ", εάν το στρώμα καταλαμβάνει πολύ μεγαλύτερο μέρος της οθόνης . 2
Κάντε δεξί κλικ στο "Layers " παράθυρο, και επιλέξτε "New " και " Solid . OK " στο pop- up παράθυρο , και ένα νέο στρώμα στερεού θα εμφανιστεί .
εικόνων 3
Πληκτρολογήστε " "Πατήστε " Particle Playground "στο" Επιδράσεις και Presets " ? παράθυρο . Drag and drop το αποτέλεσμα πάνω στο "Solid " στρώμα . Το στερεό χρώμα θα εξαφανιστεί στο παράθυρο " Monitor" και να αντικατασταθεί με ένα μικρό σωματίδιο στην οθόνη .
Η
4 Κάντε κλικ στο παράθυρο " εφέ" . Ορίστε τις ρυθμίσεις των σωματιδίων για το πώς θέλετε στρώμα σας να εμφανίζονται στην οθόνη . Ρυθμίστε το " Έλεγχοι Cannon ", " Έλεγχοι Grid" και " Σωματιδίων Exploder . " Η " Κανόνι Controls " θα καθορίσει πόσα σωματίδια εμφανίζονται . Η « Έλεγχοι Grid" ορίζει τη θέση των σωματιδίων , και το " Σωματιδίων Exploder " δείχνει την κατεύθυνση και το animation του σωματιδίου .
5
Μετακινήστε τον πλοηγό χρονοδιάγραμμα για να δούμε πώς τα σωματίδια κινούνται σε όλη την η οθόνη . Πατήστε το εικονίδιο " Render Play" για να δείτε σε πραγματικό χρόνο πρόσβαση για όλες τις κινήσεις των σωματιδίων .
Η
6 Κάντε κλικ στο " Πηγή " στο drop -down μενού . Επιλέξτε το αρχικό στρώμα που έχετε προσθέσει στο έργο . Τώρα όλα τα σωματίδια θα αντικατασταθεί με παρουσίες του στρώματος που επιλέξατε . Για παράδειγμα , εάν είχατε μια εικόνα ενός πουλιού , όλα τα σωματίδια εμφανίζονται τώρα ως πετούν τα πουλιά .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα