Αποθηκεύστε το αρχείο της υφής που θέλετε να χρησιμοποιήσετε στο σκληρό σας δίσκο . 2
Δημιουργήστε ένα αντικείμενο πλέγμα πολύγωνο στο XSI πηγαίνοντας στο « Primitive », " Πολύγωνο ματιών , " ακολουθείται από " Cube ". Διαμορφώστε τον κύβο στο επιθυμητό αντικείμενο σας με εξώθηση τμήματα του πλέγματος πολυγώνου , και προσθέτοντας ακμές ή verticies . Οι εντολές αυτές μπορούν να βρεθούν κάτω από το μοντέλο , το μενού Πολύγωνο ματιών .
Εικόνων 3
Κάντε κλικ στο κουμπί " Object" στο μενού Select . Επιλέξτε το αντικείμενο που θέλετε να υφή . Επιλέξτε το " Render " στο πάνω μενού , στη συνέχεια, στην ενότητα Get , επιλέξτε " Υφή και εικόνας . "
Η 4
Μετονομασία ανάλογα το αρχείο υφής . Πατήστε το κουμπί "Επεξεργασία" δίπλα στο όνομα του υφή . Στο επόμενο νέο παράθυρο , μετακινηθείτε προς τα κάτω και κάντε κλικ σε ένα κουμπί στα δεξιά που λέει " ... " και στη συνέχεια επιλέξτε την υφή που έχετε αποθηκεύσει προηγουμένως για χρήση σε αντικείμενο δικτυώματος πολύγωνο .
5
Κάντε κλικ στο βέλος που δείχνει αριστερά στο πάνω μέρος του μενού για να επιστρέψετε στο παράθυρο υφή . Χάρτης της υφής πάνω στο αντικείμενο, κάνοντας κλικ στο κουμπί "Νέο " στο πλαίσιο προβολής υφή και επιλέγοντας "Unique UV του . "
Η 6
Προβολή υφή του αντικειμένου σας , επιλέγοντας το μενού " Render " και στη συνέχεια " Preview ".
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα