λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να χρησιμοποιήσετε το κρεμμύδι δέρματος σε Flash Professional 8

Flash 8 είναι μεγάλη στη δημιουργία animations , ιδιαίτερα καρέ- καρέ κινούμενα σχέδια . Μπορείτε να δημιουργήσετε καρέ- καρέ animations ένα καρέ τη φορά , δημιουργώντας ένα αντικείμενο σε ένα πλαίσιο , και στη συνέχεια, μεταβάλλοντας ελαφρά το αντικείμενο στο επόμενο πλαίσιο , και ούτω καθεξής , μέχρι να τελειώσει το animation . Είναι δύσκολο να δημιουργήσετε αυτούς τους τύπους των animations , όταν δεν μπορείτε να δείτε τα προηγούμενα πλαίσια . Δέρματα Κρεμμύδι σας επιτρέπουν να δείτε προεπισκοπήσεις των προηγούμενων πλαισίων , που ενεργεί ως ένα οπτικό οδηγοί για να σας βοηθήσει να σχεδιάσετε το τρέχον πλαίσιο . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Macromedia Flash 8
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Χρησιμοποιώντας Κρεμμύδι Skins για να δημιουργήσετε Animation
Η 1

Ξεκινήστε μια νέα ταινία Flash 8 ή ανοίξτε μια υπάρχουσα ταινία στην οποία θέλετε να δημιουργήσετε μια καρέ- καρέ animation 2

Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα στον πίνακα Timeline για τα κινούμενα σχέδια σας όπως αυτό : . Πατήστε το κουμπί " Insert Layer" , το πρώτο κουμπί στο η κάτω αριστερή γωνία του πίνακα .
εικόνων 3

κάντε δεξί κλικ στο πρώτο πλαίσιο στο νέο στρώμα όπου θέλετε κινούμενα σχέδια σας για να ξεκινήσετε, και στη συνέχεια επιλέξτε "Εισαγωγή καρέ-κλειδί " από το αναδυόμενο - up μενού .
Η 4

Σχεδιάστε το αντικείμενο που θέλετε να προσθέσετε κίνηση στο Stage . Αυτή είναι η πρώτη φάση , ή πλαίσιο , του animation .
5

Πηγαίνετε στο πάνελ Timeline και κάντε κλικ στο κουμπί " Onion Skin" . Αυτό είναι το δεύτερο κουμπί ακριβώς κάτω από τα καρέ στον πίνακα .
Η

6 Κάντε δεξί κλικ στο επόμενο πλαίσιο στο στρώμα animation σας ( το πλαίσιο άμεσα με το δικαίωμα του πλαισίου όπου θα ξεκινήσει το animation ) και επιλέξτε "Εισαγωγή Λευκά καρέ-κλειδί . "
Η 7

Flash εμφανίζει μια σκιασμένα έκδοση του πρώτου πλαισίου στο Stage . Αυτό είναι ό, τι Κρεμμύδι δέρματος δεν --- παρουσιάζονται προεπισκοπήσεις των προηγούμενων καρέ για να σας βοηθήσει να σχεδιάσετε το τρέχον πλαίσιο .
8

Σχεδιάστε την επόμενη φάση του animation σας .
Η 9

Επαναλάβετε τη διαδικασία εισαγωγής κενές keyframes και την κατάρτιση των επόμενων φάσεων του animation σας μέχρι να ολοκληρώσετε.
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα