λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Morphing Τεχνικές

Τρεις διαστάσεων μοντέλα που χρησιμοποιούνται σε ταινίες και video games για να δημιουργήσουν τους χαρακτήρες , σκηνικά και το υπόβαθρο στις σκηνές . Ένα πράγμα που μοντελιστές κάνουμε για να αυξηθεί η ευελιξία των μοντέλων τους είναι να δημιουργήσουν ένα σύνολο morphs γι 'αυτούς που επιτρέπει ο εμψυχωτής να κάνουμε τα πράγματα όπως η αλλαγή εκφράσεις , προσθέστε τις ρυτίδες ή να μετατρέψει έναν άνθρωπο σε λυκάνθρωπο . Αυτά τα morphs είναι συνήθως ρυθμιζόμενα στο πλαίσιο του προγράμματος παροχής , επιτρέποντας στο morph πρέπει να εφαρμόζονται σε προσαυξήσεις. Μπορούν επίσης να συνδυαστούν με άλλα morphs . Πριν Κάνοντας μια Morph
Η

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε όταν κάνετε μια morph για ένα μοντέλο είναι ότι το μοντέλο πρέπει να έχει αρκετή γεωμετρία ( πολύγωνα ) για την κατασκευή morphs σε . Εάν το μοντέλο είναι πολύ απλό , θα είναι δύσκολο ή αδύνατο να δημιουργηθεί μια ρεαλιστική morph αναζητούν . Επιπλέον , από τη στιγμή που έχουν αρχίσει ένα morph για ένα μοντέλο , δεν μπορείτε να προσθέσετε περισσότερες πολύγωνα ή το morph θα αποτύχει να φορτώσετε ξανά στο σχήμα . Έτσι, καλό morphs αρχίζουν με καλά λεπτομερή μοντέλα .
Εικόνων Δημιουργία του Morph
Η

Δημιουργώντας το morph περιλαμβάνει φόρτωση εικόνα σας στο modeling σας ή /και πρόγραμμα απόδοσης και την εξαγωγή ενός εξαρτήματος του για morphing . Για παράδειγμα , στο Poser πρόγραμμα , που θα ξεκινήσει από τη φόρτωση του μοντέλου από τη βιβλιοθήκη τα στοιχεία ή την εισαγωγή της . Στη συνέχεια, θα πρέπει να επιλέξετε "Αρχείο" και κάντε κλικ στο " Εξαγωγή ", να το αποθηκεύσετε ως αρχείο Wavefront . Στο παράθυρο διαλόγου που ανοίγει , μπορείτε να επιλέξετε το μέρος του σώματος που θέλετε να δημιουργήσετε ένα morph για . Βεβαιωθείτε ότι όλα τα υπόλοιπα ( συμπεριλαμβανομένου του επιπέδου του εδάφους ) είναι απενεργοποιημένη , και να αποθηκεύσετε το αρχείο .

Τώρα ανοίξτε ένα πρόγραμμα μοντελοποίησης . Υπάρχουν πολλά που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε , από το ακριβό Μάγια και Cinema 4D με το δωρεάν λογισμικό Blender ή Wings 3D . Αλλά η διαδικασία είναι περίπου η ίδια σε όλα αυτά . Για παράδειγμα , εάν χρησιμοποιείτε το εξάγωνο , θα απλά πηγαίνετε στο " Αρχείο" και κάντε κλικ στο " Εισαγωγή ". Αναζητήστε το αρχείο που εξάγονται από Poser ( ή ό, τι πρόγραμμα που χρησιμοποιείται) και επιλέξτε το .

Μόλις έχετε το μοντέλο μέρος σε εξάγωνο , μην μετακινείτε το συνολικό μέρος μοντέλο σε οποιοδήποτε άξονα , ή να το περιστρέψετε . Μην χρησιμοποιείτε οποιοδήποτε από τα εργαλεία του προγράμματος μοντελοποίησης για να προσθέσετε προσόψεις (πολύγωνα ) . Μην το " Smooth " το μοντέλο . Αντ 'αυτού , την αλλαγή του τρόπου επιλογής των σημείων , και να χρησιμοποιήσετε το "Universal Χειριστής " εργαλείο για να μετακινήσετε φυσικά τα σημεία όπου θέλετε να δημιουργήσετε το morph . Μόλις τελειώσετε , πηγαίνετε στο " Αρχείο" και επιλέξτε "Εξαγωγή ", και πάλι να αποθηκεύσετε το αρχείο ως Wavefront OBJ .

Η εφαρμογή του Morph
Η

στιγμή έχετε δημιουργήσει μπορείτε morph , θα πρέπει να το πάρει πίσω στο πρόγραμμά σας να ισχύει για το μοντέλο σας . Στην Poser , θα ήθελα απλώς να ανοίξετε το μοντέλο σας , κάντε κλικ στο " σχήμα " και επιλέξτε "Load Morph Target . " Θα δείτε μια γραμμή στα "Παράμετρος Dials " που θα ενεργοποιήσει νέο morph σας.
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα