2 - D σημαίνει δύο διαστάσεων . 2 - D κινούμενα σχέδια του υπολογιστή είναι επίπεδη , χωρίς βάθος . 3 -D σημαίνει τρισδιάστατο . Αυτές οι κινήσεις χρησιμοποιήσετε το φωτισμό και τη σκιά αλγόριθμους για να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση των στερεών αντικειμένων . Σχήματα κινουμένων σχεδίων σε 3D συνήθως έχουν ένα εσωτερικό «σκελετό» με μια έγχρωμη και υφή ψηφιακή «δέρμα» πάνω του . Αυτό συμβάλλει στη δημιουργία πιο φυσική κίνηση , όταν ο αριθμός είναι κινούμενη.
Εικόνων αλγόριθμο
Η
Ένας αλγόριθμος είναι ένα σύνολο ειδικών , με βάση τα μαθηματικά οδηγίες που λένε έναν υπολογιστή πώς να εκτελέσει ορισμένα καθήκοντα . Οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται για την εφαρμογή εφέ , όπως φωτισμό, την υφή , αντανακλάσεις ή θολώνει ταχύτητα .
Η Χαρτογράφηση
Η
Χαρτογράφηση αναφέρεται σε διάφορες τεχνικές για τη δημιουργία της επιφάνειας ενός αντικείμενο. Διαφορετικά είδη χαρτογράφησης χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουν υφή , μοτίβα , το φωτισμό και σκιά. Για παράδειγμα , χτύπημα χαρτογράφηση αποδίδει pixels σε διαφορετικά ύψη στην επιφάνεια ενός αντικειμένου , δημιουργώντας μια φυσική εμφάνιση υφή . Χαρτογράφηση φωτονίων προσομοιώνει το φως που υπάγονται σε διαφορετικά αντικείμενα .
Εικόνων Aliasing
Η
Aliasing είναι ένα είδος του λάθους που μπορεί να επηρεάσει τις ψηφιακές εικόνες που χρησιμοποιούνται σε κινούμενα σχέδια του υπολογιστή . Όταν είναι διαθέσιμα δεδομένα είναι ανεπαρκή , το λογισμικό δεν μπορεί να δημιουργήσει μια ομαλή γραμμές ή μεταβάσεις μεταξύ αντιθέσεις χρωμάτων . Αυτό έχει ως αποτέλεσμα σε έργα τέχνης, που ονομάζεται " jaggies , " βήμα - όπως ή ακμές γύρω από ορισμένες περιοχές της εικόνας . Τεχνικές anti-aliasing να βοηθήσει στη μείωση των προβλημάτων αυτών με την εξομάλυνση άκρων .
Εικόνων Κορνίζες
Η
Ένα πλαίσιο είναι ένα άτομο ακίνητη εικόνα η οποία αποτελεί μέρος ενός animation . Ένα καρέ-κλειδί είναι το πιο κρίσιμο καρέ σε μια κινούμενη σειρά . Ενδιάμεσα πλαίσια είναι τα πλαίσια που έρχονται στο μεταξύ . Keyframes σηματοδοτούν σημαντικά σημεία όπως είναι οι μεγάλες αλλαγές ή τα γεγονότα . Animation υπολογιστής χρησιμοποιεί μια διαδικασία που ονομάζεται tweening - από το " ανάμεσα " - όπου ο εμψυχωτής δημιουργεί τα βασικά καρέ και στη συνέχεια χρησιμοποιεί το λογισμικό του υπολογιστή για την παροχή των ενδιάμεσων καρέ εικόνων
Spline
Η
μια spline είναι μια γραμμή κάμπτοντας αποτελείται από πολλές επιμέρους σημεία . Στο animation , ο όρος spline μπορεί να αναφέρεται στην πορεία κάμπτοντας περιγράφεται από ένα συγκεκριμένο σημείο σε ένα σχήμα όπως το σχήμα αλλάζει θέση την πάροδο του χρόνου .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα