Ανοίξτε ένα Flash ( . fla ) αρχείο που έχει ένα ή περισσότερα σύμβολα στο Stage . Για ένα Flash animation για να ανταποκριθεί σε μια εκδήλωση από το χρήστη , όπως ένα κλικ του ποντικιού ή το πάτημα ενός πλήκτρου στο πληκτρολόγιο , το animation πρέπει πρώτα να " ακούσει " την εκδήλωση . Σε ActionScript , αυτό ονομάζεται «Ακούγοντας γεγονότος . " Με άλλα λόγια , ο κωδικός εισάγεται στο ActionScript για να πει το animation για να "ακούει" για ένα συγκεκριμένο ερέθισμα ( ή γεγονός ) , όπως και ένα κλικ του ποντικιού . 2
Επιλέξτε το « εργαλείο επιλογής », και κάντε κλικ σε ένα σύμβολο στο Stage . Ας υποθέσουμε ότι το σύμβολο είναι ένα μπλε τετράγωνο με το όνομα " BlueSquare , " και ότι όταν το μετατρέψετε σε ένα σύμβολο , να το χαρακτηρίσει ως ένα κουμπί . Τώρα μπορείτε να προσθέσετε κώδικα στο σύμβολο για να το πω για να ακούσετε ένα κλικ του ποντικιού .
Εικόνων 3
Ανοίξτε το Δράσεις Πίνακα ( " F9 " ) . Τοποθετήστε ένα νέο στρώμα για το Timeline και ονομάστε το " δράσεις ". Κάντε κλικ στο πλαίσιο 1 του στρώματος
Η
4 Τοποθετήστε τον κέρσορα στην πρώτη γραμμή της ομάδας και δράσεις , χωρίς τα εισαγωγικά , τύπος . " BlueSquare.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , onClick ) ? " Αναπληρωτής το πραγματικό όνομα του συμβόλου για το " BlueSquare . " Σε αυτόν τον κώδικα , θα σας πω ότι θέλετε ένα σύμβολο ( BlueSquare ) για να ακούσετε ( addEventListener ) . Επιπλέον , ο κώδικας λέει ότι πρέπει να ακούσει για έναν τύπο εκδήλωσης του ποντικιού ( MouseEvent ) , και όχι , ας πούμε , ένα γεγονός το πληκτρολόγιο . Στη συνέχεια, ο κώδικας λέει το σύμβολο ποια συγκεκριμένα ποντικιού σας θα πρέπει να ακούσετε ( ένα κλικ ) , δεδομένου ότι ένα ποντίκι μπορεί να κάνει κλικ , κινούνται σε τέσσερις διαφορετικές κατεύθυνση , μετακινηθείτε ή δεξί κλικ . Τέλος , ο κώδικας λέει λέει το σύμβολο για να κάνει κάτι αφού ακούει το κλικ ( onClick ) . Αυτός ο κώδικας λέει απλά το σύμβολο τι να ακούσετε . Αυτό δεν λέει το σύμβολο αυτό που πρέπει πραγματικά να κάνουμε τη στιγμή που θα " ακούει " το κλικ του ποντικιού . Γι 'αυτό , θα πρέπει να προσθέσετε περισσότερο κώδικα που ορίζει ως « onClick . " Ο τύπος του κώδικα που θα προσθέσει ονομάζεται "Event Handler . "
Εικόνων χειριστές συμβάντος
5
Τοποθετήστε το δρομέα σας στο τέλος της γραμμής 1 του κώδικα σε ActionScript πίνακα και πατήστε "Enter" δύο φορές. Πληκτρολογήστε " λειτουργία onClick ( συμβάν: MouseEvent ) : void " . Αυτό δημιουργεί τον ορισμό για τον καθορισμό της λειτουργίας του τι θα συμβεί με το σύμβολο μόλις κάνετε κλικ με το ποντίκι . Σε αυτή την περίπτωση , θα πω το σύμβολο για να περιστρέψετε .
Η
6 Πατήστε το πλήκτρο "Enter" , καθώς και το είδος μία σγουρή αγκύλη ( " { " ) . Πατήστε το πλήκτρο " Enter" και και πληκτρολογήστε " blueSquare.rotation + = 45 ? " Πατήστε " Enter" και στη συνέχεια, πληκτρολογήστε ένα κλειστό άγκιστρο ( " } " ) . Αυτό λέει το σύμβολο να περιστρέφεται δεξιόστροφα κατά 45 μοίρες μόλις κλικ του ποντικιού
Η
7 Πατήστε το πλήκτρο " Enter" και πληκτρολογήστε δύο φορές . " BlueSquare.buttonMode = true ? " . Το γεγονός αυτό καθιστά την αλλαγή κέρσορα του ποντικιού από ένα βέλος σε ένα χέρι, όταν το ποντίκι κινείται πάνω από το σύμβολο . Είναι μια διαισθητική ιδέα στον χρήστη ότι το σύμβολο είναι ένα κλικ - θέση και κάτι θα συμβεί όταν κάνετε κλικ.
8
Αποθηκεύστε το αρχείο και να ελέγξετε την ταινία .
Εικόνων
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα