1 Ανοίξτε μια υπάρχουσα Flash 8 αρχείο ταινίας FLA ή να δημιουργήσετε ένα νέο . 2
Επιλέξτε ένα σύμβολο κουμπί στη σκηνή ή σύρετε ένα από τη Βιβλιοθήκη στο στάδιο . ( Μπορείτε να μετατρέψετε σχεδόν οποιοδήποτε αντικείμενο σε Flash σε ένα σύμβολο κουμπιού . Κάντε δεξί κλικ στο αντικείμενο και επιλέξτε "Μετατροπή σε Σύμβολο από το μενού fly -out . Αυτό εμφανίζει την Μετατροπή σε παράθυρο διαλόγου Σύμβολο . Ονομάστε το σύμβολο στο πεδίο" Όνομα " , και στη συνέχεια κάντε κλικ στο " κουμπί" κουμπί κάτω από "Τύπος ". Κάντε κλικ στο κουμπί "OK". )
εικόνων 3
Κάντε κλικ στο μενού " Παράθυρο " και επιλέξτε " Συμπεριφορές" για να ανοίξετε τον πίνακα Συμπεριφορές. Κάντε κλικ στο κουμπί "Προσθήκη Συμπεριφορά » ( το εικονίδιο θετικό πρόσημο ) . Επιλέξτε "Web" από το μενού του fly -out , και στη συνέχεια επιλέξτε " Μετάβαση στην ιστοσελίδα" από το μενού Web fly- out . Αυτό εμφανίζει το Go to URL παράθυρο διαλόγου .
Η
4 Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση URL στο πεδίο "URL " (αυτό πρέπει να είναι η ακριβής διεύθυνση) . Κάντε κλικ στο " Άνοιγμα σε " drop-down και να επιλέξετε πού θέλετε να URL για να ανοίξει . Η " _self " επιλογή , για παράδειγμα , ανοίγει τη διεύθυνση URL στο ίδιο παράθυρο με την ταινία Flash , αντικαθιστώντας την ταινία στο παράθυρο του browser . Η "_blank " επιλογή ανοίγει ένα νέο παράθυρο του προγράμματος περιήγησης , αφήνοντας την ταινία Flash ανοιχτό σε υπάρχον παράθυρο του προγράμματος περιήγησης . Για τις εξωτερικές διευθύνσεις URL , πιο συχνά θα επιλέξετε "_blank" .
5
Κάντε κλικ στο " OK " για να επιστρέψετε στον πίνακα Συμπεριφορές. Κάντε κλικ στο πρώτο πεδίο της στήλης " Event" , και στη συνέχεια κάντε κλικ στο αναπτυσσόμενο βέλος και επιλέξτε "On Τύπου . " Αυτό λέει Flash Player για να ανοίξετε την εξωτερική διεύθυνση URL όταν ο χρήστης απελευθερώνει το κουμπί του ποντικιού κατά τη διάρκεια ενός κλικ του ποντικιού .
6
Δοκιμάστε το να δείτε αν λειτουργεί το κουμπί σας .
εικόνων Δημιουργία Κάντε κλικ Μέσω ένα Ειδικό Πλαίσιο
Η 7
Ανοίξτε μια υπάρχουσα Flash 8 FLA αρχείο της ταινίας ή να δημιουργήσετε ένα νέο .
8
Επιλέξτε ένα σύμβολο κουμπί στη σκηνή ή σύρετε ένα από τη Βιβλιοθήκη στο στάδιο . ( Μπορείτε να μετατρέψετε σχεδόν οποιοδήποτε αντικείμενο σε Flash σε ένα σύμβολο κουμπιού . Κάντε δεξί κλικ στο αντικείμενο και επιλέξτε "Μετατροπή σε Symbol " από το μενού fly -out . Αυτό εμφανίζει την Μετατροπή σε παράθυρο διαλόγου Σύμβολο . Ονομάστε το σύμβολο "Όνομα " τομέα , και στη συνέχεια κάντε κλικ στο " κουμπί" κουμπί κάτω Κάντε κλικ στο κουμπί "OK". )
Η 9
Γράψτε την ακόλουθη δέσμη ενεργειών στο δεξί τμήμα του πίνακα Ενέργειες "Τύπος ". :
για ( release) { gotoAndPlay ( 1 ) }
Η 10
Αλλάξτε τον αριθμό μεταξύ παρένθεση μετά το " gotoAndPlay " στο σενάριο με τον αριθμό πλαισίου , όπου θέλετε η ταινία να συνεχίσει να παίζει όταν το κουμπί έχει πατηθεί.
Η 11
Δοκιμάστε το να δείτε αν σας το κουμπί λειτουργεί
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα