λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνετε μια Μπάλα αναπήδησης σε Lightwave

Ένα από τα πιο βασικά έργα animation που μπορείτε να αναλάβετε σε NewTek LightWave είναι να δημιουργηθεί μια μπάλα αναπηδά . Μπορείτε να δημιουργήσετε μια μπάλα αναπηδά δημιουργώντας την μπάλα στην Modeler , στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας τα βασικά καρέ για να εμψυχώσει το Layout . Keyframes είναι μια σημαντική έννοια για την κατανόηση , όταν ασχολούνται με LightWave . Με τη δημιουργία δύο keyframes , ένα στην αρχική τους θέση , και έναν στη θέση τελειώνει, το πρόγραμμα θα "καλυφθούν " τα καρέ ανάμεσα σε αυτόματη δημιουργία ομαλή κίνηση . Οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε το πρόγραμμα LightWave Modeler . Επιλέξτε την καρτέλα "Δημιουργία " στο πάνω μέρος του παραθύρου . 2

Επιλέξτε το " Ball" εργαλείο στην αριστερή πλευρά της οθόνης , στη συνέχεια, να σχεδιάσετε μια μπάλα .
Η
3

Ανοίξτε το μενού "Αρχείο" . Κάντε κλικ στο κουμπί "Αποθήκευση αντικειμένου . " Αποθηκεύστε το αντικείμενο ως ένα αρχείο με το όνομα " μπάλα ". Κλείστε Modeler .
Η 4

Open LightWave διάταξης . Ανοίξτε το μενού "Αρχείο" , κάντε κλικ στο κουμπί "Load " και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Load Object ... " Επιλέξτε την " μπάλα " το αρχείο αντικειμένου . Αυτό θα φορτώσει την μπάλα στο LightWave διάταξης .
5

Επιλέξτε την καρτέλα "Τροποποίηση " στο πάνω μέρος του παραθύρου . Επιλέξτε το "Move" εργαλείο στην αριστερή πλευρά της οθόνης .
Η 6

Μετακινήστε το χρονοδιάγραμμα για να πλαισιώσει το μηδέν . Κάντε κλικ στο κουμπί " Δημιουργία κλειδιού" κάτω από το χρονοδιάγραμμα . Επιλέξτε " Επιλεγμένων στοιχείων" από το drop-down μενού , και κάντε κλικ στο "OK".
Η 7

Μετακινήστε το χρονοδιάγραμμα στο πλαίσιο 10 . Επιλέξτε το πράσινο βέλος στον άξονα της μπάλας . Μετακινήστε την μπάλα κάτω , μέχρι να χτυπήσει το " έδαφος". Κάντε κλικ στο κουμπί " Δημιουργία κλειδιού" κάτω από το χρονοδιάγραμμα . Επιλέξτε " Επιλεγμένων στοιχείων" από το drop-down μενού , και κάντε κλικ στο "OK".
8

Μετακινήστε το χρονοδιάγραμμα στο πλαίσιο 20 . Επιλέξτε το πράσινο βέλος στον άξονα της μπάλας . Μετακινήστε την μπάλα πίσω σχεδόν στην αρχική θέση . Κάντε κλικ στο κουμπί " Δημιουργία κλειδιού" κάτω από το χρονοδιάγραμμα . Επιλέξτε "Επιλεγμένων στοιχείων " από το drop -down μενού , και κάντε κλικ στο "OK".
Η 9

Επαναλάβετε τη διαδικασία προώθησης της timeline , μετακινώντας την μπάλα , και στη συνέχεια δημιουργώντας ένα keyframe . Κάθε φορά που η μπάλα αναπηδά "πάνω", να κάνει να έρθει μέχρι λίγο χαμηλότερα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα