Έναρξη Flash CS5 . Κάντε κλικ στο σύνδεσμο "Έγγραφο Flash" στο μεσαίο παράθυρο της οθόνης εκκίνησης . 2
Κάντε κλικ στο μενού "Αρχείο" . Κάντε κλικ στο " Εισαγωγή " και επιλέξτε "Εισαγωγή στο στάδιο " από το μενού fly -out . Αναζητήστε την εικόνα της μπάλας . Είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε μια μπάλα με ένα διαφανές φόντο έτσι ώστε να μην πάρετε οποιαδήποτε σύνορα γύρω από την μπάλα , έτσι μπορείτε να θελήσετε να ψάξουν για ένα GIF ή PNG επέκταση αρχείου .
Εικόνων 3
κάντε διπλό κλικ στην εικόνα , και να εμφανίζεται στη σκηνή . Σύρετε την εικόνα στην κορυφή της σκηνής , αλλά βεβαιωθείτε ότι παραμένει μέσα στη λευκή της σκηνής , δεν είναι η γκρίζα ζώνη εργασίας Flash .
Η
4 Κάντε δεξί κλικ σε ένα πλαίσιο σχετικά με το χρονοδιάγραμμα , όπως 70 . Αυτό είναι το χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί για την μπάλα να πέσει , έτσι ώστε η περαιτέρω προς τα δεξιά και ο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός πλαισίου , η πιο αργή η μπάλα θα πέσει .
5
Κάντε κλικ στο " Εισαγωγή καρέ-κλειδί . " Αυτό το πλαίσιο έχει τώρα μια σταθερή κύκλο σε αυτό , καθώς και το χρονοδιάγραμμα μεταξύ των δύο πλαισίων είναι σκιασμένα με γκρι χρώμα .
Η
6 Κάντε κλικ στην εικόνα για το στάδιο . Πατήστε και κρατήστε πατημένο το πλήκτρο "Shift" . Σύρετε την εικόνα ευθεία στο κάτω μέρος της σκηνής , ή όπου αλλού θέλετε η μπάλα να πέσει .
Η
7 Κάντε κλικ στο μικρό λευκό κατακόρυφο ορθογώνιο στο πλαίσιο στα αριστερά του πλαισίου που προσθέσατε , το οποίο θα είναι 69 στην περίπτωση της χρήσης του πλαισίου 70 .
8
Ανοίξτε το "Ιδιότητες " παράθυρο , αν δεν είναι ήδη δείχνει κάτω από τη σκηνή. Κάντε κλικ στο " Tween " drop-down μενού και επιλέξτε "Motion ". Σημειώστε το χρονοδιάγραμμα τώρα είναι σκιασμένο μπλε με ένα βέλος .
Η 9
Σύρετε το δείκτη χρονοδιάγραμμα πίσω από το πλαίσιο ενός . Κάντε κλικ στο μενού " Control" , και επιλέξτε " Play" για να παρακολουθήσετε την πτώση μπάλα . Για να διατηρήσετε μια συνεχή πτώση και άνοδο , κάντε κλικ στην επιλογή " Loop Playback" .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα