λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να προσθέσει SWF σε Flash

Flash επιτρέπει στους προγραμματιστές να δημιουργήσουν ελκυστικό περιεχόμενο πολυμέσων συνδυάζοντας διαφορετικούς τύπους μέσων . Μέσα σε μια ταινία Flash , ως εκ τούτου , μπορείτε να εισάγετε εξωτερικά μέσα , συμπεριλαμβανομένων και των άλλων ταινιών SWF . Μπορείτε να κάνετε χρήση αυτής της λειτουργίας με χρήση κωδικού ActionScript , εκτελούνται κατά το χρόνο Flash ταινία σας προβάλλεται , με τα πρόσθετα αρχεία SWF μόνο για ανάγνωση σε . Μπορείτε να εισάγετε μια εξωτερική ταινία SWF με τον ίδιο τρόπο όπως θα εισάγουν άλλους πόρους, όπως εικόνες και αρχεία ήχου , αλλά αυτό εμποδίζει όλα από το αρχικό περιεχόμενο SWF από το να εισάγονται . Για το λόγο αυτό, είναι συνήθως απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε τη μέθοδο ActionScript . Οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε το περιβάλλον σύνταξης Flash . Δημιουργήστε ένα νέο έγγραφο στο Flash επιλέγοντας "Αρχείο ", " Νέα " από το μενού σας . Αποθηκεύστε το αρχείο Flash σας επιλέγοντας "Αρχείο ", " Αποθήκευση ως ", εισάγοντας ένα κατάλληλο όνομα , επιλέγοντας " . Fla " από το drop - down λίστα και κάνοντας κλικ στο " Αποθήκευση". Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα στο έγγραφό σας Flash επιλέγοντας "Εισαγωγή ", " Timeline ", " Layer ". Νέο στρώμα σας θα εμφανιστεί ως " Layer 2 . " Μετονομασία με διπλό κλικ στο όνομα και εισάγοντας ένα όνομα όπως " ενέργειες " ή "κώδικα" για να δείξει ότι αυτό είναι όπου θα αποθηκευτούν κύριο κωδικό σας . 2

Ανοίξτε τον πίνακα Ενέργειες νέο στρώμα σας . Με το νέο στρώμα που επιλέγεται στο Timeline , επιλέξτε " Window ", " Δράσεις " και θα πρέπει να εμφανιστεί ο πίνακας δράσεις . Η λευκή περιοχή στο κέντρο όπου είναι ActionScript κώδικα σας θα πάει . Κάντε κλικ σε αυτή την λευκή περιοχή και εισάγετε τον παρακάτω κωδικό :

//δημιουργήσει μια παρουσία της κλάσης Loader

var swfLoader : Loader = νέα Loader ( ) ?

//προσθέστε το φορτωτή για την ταινία

addChild ( swfLoader ) ?

Η τάξη loader σας επιτρέπει να φορτώσετε στοιχεία ενεργητικού σε ταινίες Flash , συμπεριλαμβανομένων άλλων αρχείων SWF . Με τη δημιουργία μια παρουσία της κλάσης Loader , η ταινία σας είναι σε θέση να έχουν πρόσβαση σε λειτουργίες εισαγωγής του .
Εικόνων 3

Βρείτε τη θέση του αρχείου SWF που θέλετε να φορτώσετε . Για να πω την κατηγορία Loader τι να φορτώσει , θα πρέπει να υπολογίσετε τη θέση του αρχείου SWF , σε σχέση με το αρχείο Flash εργάζεστε . Το ακόλουθο παράδειγμα κώδικα όπου λειτουργεί το αρχείο αποθηκεύεται ως " externalmovie.swf " και αποθηκεύεται μέσα στον ίδιο κατάλογο με το αρχείο Flash είστε ανάπτυξη :

//store τη θέση σε μια μεταβλητή

var swfFile : String = " externalmovie.swf " ?

//δημιουργήσει ένα αντικείμενο αίτησης για τη θέση

var swfLocation : URLRequest = νέα URLRequest ( swfFile ) ?

Οι URLRequest μοντέλα αντικείμενο αίτηση για κάθε πόρο που φορτώνεται σε ένα δίκτυο , το οποίο είναι ό, τι κάνετε όταν εισάγετε ένα εξωτερικό αρχείο στο Flash κατά το χρόνο εκτέλεσης .
Η 4

Τοποθετήστε εξωτερικό αρχείο SWF σας . Προσθέστε τον ακόλουθο κώδικα , περνώντας τις πληροφορίες SWF URL στην κατηγορία Loader για την εισαγωγή του :

//κλήση της μεθόδου φορτίου χρησιμοποιώντας τη συγκεκριμένη διεύθυνση URL

swfLoader.load ( swfLocation ) ?

Αυτή είναι η γραμμή που εκτελεί το πραγματικό φορτίο του αρχείου SWF σε ταινία σας . Μόλις έχετε προσθέσει αυτή τη γραμμή , μπορείτε να αποθηκεύσετε και να εξάγει την ταινία σας για να το δοκιμάσετε . Επιλέξτε "Control ", " Movie Test" και Flash ταινία σας θα εκτελέσει .
5

Ανεβάστε τα αρχεία Flash σε ένα διακομιστή Web . Εάν χρησιμοποιείτε την ταινία σας σε μια ιστοσελίδα , είναι πάντα προτιμότερο να το ελέγξετε προσεκτικά στο διαδίκτυο , και όχι μόνο το δοκιμάζει σε τοπικό επίπεδο . Μερικές φορές , ιδίως όταν πρόκειται για τους εξωτερικούς πόρους που εισάγονται , το περιεχόμενο Flash συμπεριφέρεται διαφορετικά τη στιγμή που θα είναι στο διαδίκτυο . Αναζητήστε τη θέση εργασίας Flash σας σε ένα πρόγραμμα περιήγησης στο Web και δοκιμή για να δούμε ότι λειτουργεί σωστά , φόρτωση και η εμφάνιση του επιπλέον SWF μέσα σε αυτό .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα