λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Flash 8 Λειτουργίες Looping

Flash 8 ActionScript 2.0 χρησιμοποιεί κώδικα για τις λειτουργίες του προγραμματισμού . Χρησιμοποιώντας βρόχους ActionScript , μπορείτε να δημιουργήσετε εφαρμογές Flash και ταινίες με επαναληπτική επεξεργασία . Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο για πολλούς σκοπούς, όπως κινούμενες εικόνες looping έναν καθορισμένο αριθμό φορών ή την ανάγνωση μέσα από μια δομή δεδομένων για την επεξεργασία των περιεχομένων του. Loops είναι μεταξύ των βασικών δομών ελέγχου σε οποιαδήποτε γλώσσα προγραμματισμού . Οι δομές βρόχου στην ActionScript 2.0 έχει τυπική σύνταξη , με βρόγχους "for" και ", ενώ " βρόχους τις κύριες επιλογές . Για Loop Με Κατάσταση
Η

Για βρόχους μπορεί να καθορίσει επαναληπτικές διαδικασίες χρησιμοποιώντας έναν μετρητή μεταβλητή και εξαρτάται από δοκιμασία . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα ActionScript 2.0 δείχνει : var a ? Για (α = 0 ? A <10 ? A + + ) { trace ( α) ? }

Όταν εκτέλεση εισέρχεται για πρώτη φορά το βρόχο , ο μετρητής μεταβλητή έχει οριστεί σε μηδέν . Η υπό όρους δοκιμή που ορίζεται ως το δεύτερο στοιχείο της γραμμής για το άνοιγμα του βρόχου τότε εκτελεί . Το σώμα του βρόχου θα εκτελεστεί μόνο όταν η μεταβλητή μετρητή εξακολουθεί να είναι λιγότερο από 10 . Κάθε φορά που το σώμα του βρόχου εκτελείται , γράφει τιμή του μετρητή , τότε αυτό αυξάνει , όπως ορίζεται από το τρίτο στοιχείο στην εισαγωγή βρόχο . Το σώμα του βρόχου θα μπορούσε να περιέχει διάφορες γραμμές επεξεργασίας , αυτό το παράδειγμα είναι καθαρά για λόγους επίδειξης . Αυτός ο βρόχος θα επαναλάβει 10 φορές .
Εικόνων While Loop Με Κατάσταση
Η

Ενώ βρόχοι μπορούν να εφαρμόσουν επαναληπτική λειτουργίες χρησιμοποιώντας ελαφρώς διαφορετική από ό, τι με την επεξεργασία για βρόχους . Το ακόλουθο δείγμα ActionScript αποδεικνύει : var b = 0 ? , Ενώ ( β <10 ) { trace ( β) ? Β + + ? }

Ο βρόχος αυτός χρησιμοποιεί επίσης έναν μετρητή μεταβλητή, η οποία παίρνει μέρος στην υπό όρους δοκιμής διαπιστωθεί αν η σώμα βρόχος εκτελείται . Ο κώδικας προετοιμάζει τον μετρητή στο μηδέν πριν από την έναρξη βρόχου . Όταν φθάνει η εκτέλεση του βρόχου , η υπό όρους δοκιμή διεξάγεται . Το σώμα βρόχου θα εκτελέσει μόνο , ενώ ο μετρητής είναι μικρότερος από 10 . Ο βρόχος εξάγει την τιμή του μετρητή και αυξάνει το σε κάθε επανάληψη .

Η Άπειρο Για Loop
Η

Αντί να υπαγορεύει τον αριθμό των φορών που ένας βρόχος θα εκτελεστεί ως μέρος της αρχικής εντολής βρόχου , λειτουργεί ActionScript μπορεί να δημιουργήσει άπειρες φορές . Μέσα σε ένα άπειρο βρόχο , ο κώδικας πρέπει να σπάσει ρητά σε κάποιο σημείο ή το σενάριο μπορεί να διακοπεί . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει : var c = 0 ? Για το (? ;) {If ( c> = 10 ) διάλειμμα? Else { trace ( γ) ? C + + ? } }

Ο κωδικός αυτός προετοιμάζει το μετρητή πριν από την βρόχο , τότε το σώμα βρόχου αρχίζει εκτέλεσης αμέσως καθώς δεν υπάρχουν προϋποθέσεις για αυτό . Μέσα στο βρόχο , ο κώδικας εκτελεί υπό όρους δοκιμής . Εάν ο μετρητής έχει φθάσει μία τιμή 10 , ο βρόχος εξέρχεται ρητά. Διαφορετικά, η τιμή του μετρητή είναι η έξοδος στη συνέχεια αυξάνεται , τότε ο βρόχος αρχίζει και πάλι .
Εικόνων Άπειρο While Loop
Η

Ενώ βρόχων σε ActionScript μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν άπειρες δομές . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει : var d = 0 ? Ενώ η (πραγματική ) {if ( d> = 10 ) διάλειμμα? Else { trace ( δ) ? D + + ? } }

Το σώμα του άπειρου βρόχου while εκτελεί έξω τα ίδια βήματα όπως το άπειρο για βρόχο, στην πραγματικότητα, η ροή της εκτέλεσης είναι η ίδια και για τις δύο . Εάν δημιουργείτε άπειρες φορές σε σενάρια λάμψης σας , βεβαιωθείτε ότι έχετε προσθέσει μια break δήλωση σε κάποιο σημείο , αλλιώς βρόχους σας δεν θα είναι ποτέ έξοδο .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα