αναγνωρίσει ένα δισδιάστατο πίνακα, χρησιμοποιώντας την ίδια σύνταξη όπως ένα κανονικό δήλωση μεταβλητών , αλλά με δύο σύνολα των παρενθέσεων μετά το όνομα της μεταβλητής που περιέχει τον αριθμό των γραμμών και των στηλών , αντίστοιχα . Για να δημιουργήσετε ένα 4 - με - 5 πίνακα ακεραίων , για παράδειγμα, πληκτρολογήστε :
int mymatrix [ 4 ] [ 5 ] ? 2
Εκχώρηση τιμές σε κάθε στοιχείο της μήτρας . Αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο στοιχείο , ακολουθώντας όνομα μεταβλητής της μήτρας με δύο ζεύγη παρενθέσεων που κατέχουν γραμμών και στηλών συντεταγμένες του επιθυμητού στοιχείου , αντίστοιχα . Το πρώτο στοιχείο είναι αποθηκευμένα με τις συντεταγμένες ( 0 , 0 ) και το τελευταίο είναι αποθηκευμένα σε (n - 1 , m - 1 ) όπου η και m αντιπροσωπεύουν τον αριθμό των σειρών και στηλών στη μήτρα. Για να ορίσετε την τιμή 3 με το πέμπτο θέμα στην πρώτη γραμμή , για παράδειγμα, πληκτρολογήστε :
mymatrix [ 0 ] [ 4] = 3 ?
Εικόνων 3
Ανάκτηση τιμές από τη μήτρα με αναφορά σε αυτά κατά τον ίδιο τρόπο, χρησιμοποιώντας παρένθεση δείκτες για πρόσβαση στο επιθυμητό στοιχείο . Για παράδειγμα , για να εμφανίσετε την τιμή του στοιχείου στην τέταρτη σειρά και έβδομη στήλη , πληκτρολογήστε :
cout <
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα