Η Java πρόγραμμα εντοπισμού σφαλμάτων , ή " JDB , " υπάρχει για τους προγραμματιστές να debug το πρόγραμμά τους . Ουσιαστικά , αντί του τρεξίματος καταρτίζονται τάξης μέσα από την " java " runtime περιβάλλον , ο προγραμματιστής θα τρέξει το πρόγραμμα μέσω της « JDB " πρόγραμμα εντοπισμού σφαλμάτων . Στη συνέχεια , το πρόγραμμα εντοπισμού σφαλμάτων θα πιάσει τα λάθη και εξόδου εκτύπωσης με βάση αυτά τα σφάλματα. Χαρακτηριστικό του εντοπισμού σφαλμάτων , η έξοδος πληροφοριών από τα λάθη του προγράμματος υπαγορεύεται από που έγραψε το πρόγραμμα εντοπισμού σφαλμάτων . Ωστόσο, χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα εντοπισμού σφαλμάτων μπορεί να πιάσει πολλά σημαντικά σφάλματα , όπως η σύνταξη ή τη μορφοποίηση λάθη .
Εικόνων Εγχειρίδιο Debugging
Η
Για συγκεκριμένα λάθη που το πρόγραμμα εντοπισμού σφαλμάτων δεν μπορεί ή δεν πιάσει , ο προγραμματιστής μπορεί να διαβάσει απλά τον πηγαίο κώδικα για τα λάθη . Στο πηγαίο κώδικα γραμμένο σε μορφή απλού κειμένου σε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου , αυτό μπορεί να γίνει κουραστική . Συχνά , ωστόσο , οι προγραμματιστές που χρησιμοποιούν ειδικά εργαλεία επεξεργασίας Java ή περιβάλλοντα ανάπτυξης όπως το NetBeans ή Eclipse μπορεί να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία που περιέχονται σε αυτά τα περιβάλλοντα για τη διαχείριση πολύπλοκο κώδικα και ακολουθείται η πορεία της εκτέλεσης .
Η Τοποθέτηση έξοδος σφάλμα
Η
Αν , κατά την εκτέλεση του κώδικα , τα λάθη συμβαίνουν στη λογική του προγράμματος που δεν προκαλούν την αποτυχία του προγράμματος , αλλά μόνο για να δώσει την κακή απόδοση , πιο hands-on εντοπισμού σφαλμάτων θα είναι αναγκαία. Το πρόγραμμα εντοπισμού σφαλμάτων δεν θα είναι σε θέση να καλύψουν αυτά τα λάθη , και συχνά ανάγνωση πολύπλοκο κώδικα μπορεί να οδηγήσει προγραμματιστές να χάσετε μικρά λάθη . Με την εισαγωγή δηλώσεις εκτύπωσης ή τα μηνύματα ανίχνευσης σφαλμάτων σε στρατηγικά σημεία σε έναν κωδικό ( όπως τα αποτελέσματα της εκτύπωσης όταν συμβαίνουν αναπόσπαστο υπολογισμούς ) , ο προγραμματιστής μπορεί να παρακολουθείτε ό, τι οι τιμές που αποθηκεύονται και πότε . Δέκα , αν το λάθος είναι στη λογική του προγράμματος και όχι τη δομή , που μπορεί να πιάσει τα λάθη .
Εικόνων Πρακτική Καλή Τεχνικές Κωδικοποίησης
Η
Java είναι ένα αντικείμενο - γλώσσα προγραμματισμού . Ως εκ τούτου, έχει σχεδιαστεί με σπονδυλωτής και reuseability στο μυαλό. Όταν σχεδιάζετε μια εφαρμογή , να θυμάστε να πρακτική σπονδυλωτή τεχνικές κωδικοποίησης : Βεβαιωθείτε ότι όλες οι λειτουργίες εκτελούν μόνο συγκεκριμένες εργασίες , και βεβαιωθείτε ότι οι λειτουργίες επισημαίνονται σαφώς . Όταν συμβαίνουν σφάλματα στον κώδικα που διατηρεί modular τεχνικές , τον εντοπισμό σφαλμάτων γίνεται πολύ πιο εύκολο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα