Ίσως να θυμάστε μιλάμε για μεταβλητές στην άλγεβρα ή κατηγορία γεωμετρία , με τη μορφή "x = 4 . " Μεταβλητές προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών λειτουργούν ακριβώς όπως έκαναν στην τάξη μαθηματικά . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε e-mail ή το όνομα για να έχει κάποια αξία . Αυτή η διαδικασία ονομάζεται εκχώρηση μιας μεταβλητής . Ωστόσο , μια μεταβλητή δεν περιορίζεται σε αριθμητικές τιμές . Οι μεταβλητές μπορεί να αντιπροσωπεύει μια σειρά από γράμματα , τα ονόματα ή οδηγίες . Η ιδέα πίσω από τη χρήση μεταβλητών είναι η εξοικονόμηση χρόνου . Για παράδειγμα , εάν δημιουργήσετε μια μεταβλητή "Οι εργαζόμενοι = Sue , Bob Jane , « το μόνο που πρέπει να απαριθμήσει τα ονόματα των εργαζομένων φορά . Από τότε μπορείτε να πληκτρολογήσετε " εργαζόμενοι ", και ο υπολογιστής θα καταλάβει ότι εννοείτε τον κατάλογο των ονομάτων . Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις μεταβλητές , επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Python και πηγαίνετε στο τμήμα τεκμηρίωσης του .
Εικόνων Χορδές
Η
Στο αναμειγνύονται κόσμο του προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών , γράμματα, λέξεις και τα σύμβολα είναι συχνά αναφέρεται ως " χορδές ". Ένα string είναι οποιαδήποτε σειρά χαρακτήρων που αντιπροσωπεύουν τα δεδομένα κειμένου . Η διάκριση μεταξύ των αριθμητικών και δεδομένα κειμένου είναι σημαντική , διότι οι περισσότερες γλώσσες προγραμματισμού είναι σχολαστικός για την ανάμειξη σε δύο τύπους δεδομένων . Πηγαίνετε στο Java για αρχάριους για να πάρετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με χορδές .
Η Array
Η
Στον τομέα του προγραμματισμού , συστοιχίες μπορούν να αναφέρουν κάτι διαφορετικό ανάλογα με το ποια γλώσσα υπολογιστή που χρησιμοποιείτε . Αλλά σε γενικές γραμμές , ένας πίνακας αναφέρεται σε μια συλλογή δεδομένων που διοργανώνονται σε μορφή στήλης , όπως θα δείτε σε ένα υπολογιστικό φύλλο . Αναζητήστε συστοιχίες στην ιστοσελίδα της PHP για να τις δείτε σε δράση .
Εικόνων Loops
Η
Υπολογιστές μπορεί να εξαλείψει εγκόσμια καθήκοντα , και τον προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών είναι ένα βασικό μέρος αυτής . Δεν υπάρχει καμία ανάγκη να γράψει το ίδιο κομμάτι του κώδικα επανειλημμένα . Μπορείτε να κάνετε το πρόγραμμα επαναλάβει ορισμένες οδηγίες , χρησιμοποιώντας ένα "loop " . Για να χρησιμοποιήσετε σωστά ένα βρόχο , θα πρέπει να καθορίζονται οι όροι για την έναρξη και τον τερματισμό ακολουθία . Το " για" και " , ενώ " οι βρόχοι που βρίσκονται συνήθως σε σύγχρονες γλώσσες προγραμματισμού . Κοιτάξτε την εισαγωγή του προγραμματισμού της ομάδας Δέκα για να δούμε πώς βρόχους εργασία
εικόνων GUI
Η
Αν επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες σχετικά με τον προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών , τελικά , θα τρέξει σε τρία γράμματα : . " GUI . " GUI ( προφέρεται κολλώδης ) είναι ένα αρκτικόλεξο για την γραφική διεπαφή χρήστη . Πρόγραμμα περιήγησης στο Web είναι ένα καλό παράδειγμα ενός GUI . Ένα GUI παρέχει στο χρήστη με μια εικόνα που μοιάζει τρόπο να αλληλεπιδρά με ένα πρόγραμμα υπολογιστή. Πηγή Forge έχει πολλά παραδείγματα GUIs για να σπουδάσουν.
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα