1 Τοποθετήστε το C + + IDE κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν ανοίγει , επιλέξτε " File /New /Project" και επιλέξτε " OGRE Project, " το οποίο είναι διαθέσιμο στον κώδικα :: Blocks IDE . Επιλέξτε ένα όνομα για το έργο σας . Στη συνέχεια , κατευθύνουν τον IDE στο φάκελο όπου είναι εγκατεστημένο το OGRE . Ένα νέο έργο OGRE δημιουργείται και ένα νέο αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στο κύριο παράθυρο του επεξεργαστή . 2
Γράψτε τα ακόλουθα: « createScene " μέθοδος δήλωσης , αντικαθιστώντας " projectName " για ό, τι επέλεξε να ονομάσει σας του έργου :
void projectName :: createScene ( void) { }
εικόνων 3
αναγνωρίσει ένα νέο " Vector3D " αντικείμενο γράφοντας την ακόλουθη δήλωση μέσα στις αγκύλες του " μέθοδος createScene " . Αυτή η εντολή δημιουργεί ένα διάνυσμα που δείχνει σε ένα σημείο που βρίσκεται σε 3D χώρο με τη συντονισμένη εισαγωγή ( 1 , 1 , 1 ) :
Ogre :: Vector3D v = νέα Ogre :: Vector3D ( 1 , 1 , 1 ) ?
Η 4
να αναγνωρίσει ένα άλλο νέο " Vector3D " αντικείμενο που δείχνει προς τις συντεταγμένες ( 0 , 1 , 0 ) :
Ogre :: Vector3D w = νέα Ogre :: Vector3D ( 1 , 1 , 1 ) ?
5
Χρησιμοποιήστε το πρώτο τελεστή πρόσθεσης " χειριστή + " για να προσθέσετε το " Vector3D " αντικείμενα " v" και "w" μαζί , σαν αυτό :
v = v + w?
Η 6
Χρησιμοποιήστε το δεύτερο τελεστή της πρόσθεσης " τελεστής + = " για να πετύχετε το ίδιο αποτέλεσμα με μια απλούστερη σύνταξη , όπως αυτό :
v + w = ?
Σελίδα 7
Εξερευνήστε το υπόλοιπο των αριθμητικούς τελεστές . Υπάρχουν φορείς που σας επιτρέπουν να προσθέσετε, να αφαιρέσετε , να πολλαπλασιάσετε , και διαιρέστε " Vector3D " αντικείμενα . Οι φορείς αυτοί είναι "+ ", " - ", " * " και " /", αντίστοιχα . Ότι όλοι χρησιμοποιούν την ίδια σύνταξη όπως τον τελεστή της πρόσθεσης .
8
Χρησιμοποιήστε το " τελεστή == " μέσα σε ένα " if" . Αυτό το χειριστή δοκιμές για να δούμε αν δύο φορείς είναι ίσες μεταξύ τους . Η σύνταξη για ένα τέτοιο εγχείρημα μοιάζει με αυτό :
αν ( v == w ) { std :: cout <<"v και w είναι ίσοι " < Χρησιμοποιήστε το " χειριστή ! = " μέσα σε ένα " if" . Αυτό το χειριστή δοκιμές για να δούμε αν δύο διανύσματα δεν είναι ίσες μεταξύ τους . Γράψτε τα εξής : if ( ! V = w ) { std :: cout <<"v και w δεν είναι ίσες <
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα