λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να δημιουργήσετε Car Paint με Autodesk 3ds Max

Δημιουργία ρεαλιστική απόδοση των αυτοκινήτων - βαφή με το πρόγραμμα 3-D μοντελοποίηση Autodesk 3ds Max πρόγραμμα . Λαμπερό χρώμα του αυτοκινήτου έχει μια χαρακτηριστική εμφάνιση με ένα συγκεκριμένο σύνολο ιδιοτήτων ότι αυτό το ισχυρό πρόγραμμα δίνει τη δύναμη να χειραγωγήσουν . Πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία των χρωμάτων , θα πρέπει να έχετε ένα τελειώσει μοντέλο αυτοκινήτου 3 - D έτοιμο προς χρήση , είτε αυτό που χτίστηκε με 3 - D λογισμικού ή ένα που έχουν λάβει αλλού με νόμιμα μέσα . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
3 - D μοντέλο αυτοκινήτου συμβατή με Autodesk 3ds Max
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Ξεκινήστε 3ds Max και ανοίξτε το αρχείο το αυτοκίνητό σας στο πρόγραμμα . Ανοίξτε το " Rendering " παράθυρο διαλόγου στη γραμμή εργαλείων . 2

Επιλέξτε " Mental Ray . " Κάντε κλικ στο OK . Περισσότερες επιλογές εμφανίζονται στο πλαίσιο διαλόγου Rendering .
Εικόνων 3

Ανοίξτε το material editor . Επιλέξτε "Standard ".
Η 4

Επιλέξτε Υλικό Χάρτης /Browser . Επιλέξτε Shellac . Κάντε κλικ στο OK .
5

Ελέγξτε το πλαίσιο για Απορρίψτε το παλαιό υλικό .
Η

6 Κάντε κλικ στο " υλικό της βάσης . "
Η 7

Κάντε κλικ στο " διάχυτη Χάρτης " υποδοχή . Επιλέξτε " ξεθωριάσματος " από το υλικό και το πρόγραμμα περιήγησης χάρτη .
8

Αλλάξτε το μαύρο -άσπρο-και τα χρώματα με τα χρώματα της επιλογής σας για να δημιουργήσετε το χρώμα βαφής του αυτοκινήτου σας . Για παράδειγμα , μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε τις παρακάτω επιλογές : . Top Color R = 202 ​​, G = 0 , B = 0Bottom Color R = 16 , G = 0 , B = 0

Τροποποιήστε την καμπύλη " Αναμίξτε Curve "επιλογή .
Η 9

Κάντε κλικ στο" Πηγαίνετε στο γονέα. "Set" Specular Επίπεδο " για να " glossiness αξίες ». Κάντε κλικ στο" Πηγαίνετε στο γονέα. "και πάλι . Κάντε κλικ στο " Shellac Υλικό " υποδοχή . Κάντε κλικ στο " Standard υλικού . " Επιλογή " Raytrace " ως "New . "

10

Κάντε κλικ στο " Διάχυτη Χάρτης " υποδοχή . Επιλέξτε " ξεθωριάσματος " από το υλικό και το πρόγραμμα περιήγησης χάρτη . Αλλαγή της προεπιλεγμένης " Προς /Away" επιλογή " Fresnel . " Αλλάξτε το " Δείκτης διάθλασης " επιλογή έως 2,5 .
Η 11

Κάντε κλικ στο " Πηγαίνετε στο γονέα. " Αλλαγή του διάχυτη σε μαύρο χρώμα . Αλλάξτε τις άλλες επιθυμητές τιμές της επιλογής σας, επίσης .
Η 12

Κάντε κλικ στο " Πηγαίνετε στο γονέα. " Αλλάξτε το " Shellac " χρώμα - μίγμα αξία σε ό, τι σας αρέσει . Μια αξία που λειτουργεί καλά είναι 92 .
Η 13

Ρυθμίστε τη σκηνή σας με ανακλαστικές φως που προσπίπτει στο αυτοκίνητο . Εφαρμόστε το υλικό σε ολόκληρο το σώμα του αυτοκινήτου . Επιλέξτε Skylight κάνοντας κλικ στο " Φως " και στη συνέχεια " Skylight . " Ρύθμιση πολλαπλασιαστή αξία του σε 1,6 . Δημιουργήστε ένα αεροπλάνο πάνω από το αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιηθεί για τις αντανακλάσεις . Κάντε δεξί κλικ στο επίπεδο πάνω από το αυτοκίνητο και να επιλέξετε τις ακόλουθες επιλογές : Top , πίσω πρόσοψης σφαγής , άκρες μόνο , Εμφάνιση Frozen in Gray , renderable , Ορατότητα 1.0 Μεταβίβαση ορατότητα , Ορατό σε αντανάκλαση /διάθλαση , Εφαρμογή ατμοσφαιρικά . Οποιεσδήποτε άλλες επιλογές θα πρέπει να μείνει κενό ή μηδέν.
Η 14

Επιλέξτε την υποδοχή Διάχυτη χάρτη και στη συνέχεια έξοδος από το υλικό /Περιήγηση χάρτη . Αλλάξτε την τιμή RGB σε 3,0 ή σε άλλη τιμή που προτιμάτε . Κάντε κλικ στο " Πηγαίνετε στο γονέα. " Αλλαγή " Διάχυτη Χρώμα " στο " Λευκό " και που "Self Illumination " έως 100 , για παράδειγμα. Συντονιστείτε κάτω από την τιμή φωτισμού , εάν αυτό είναι πάρα πολύ λαμπρό για εσάς . Ανοίξτε το Render Scene πλαίσιο διαλόγου . Ελέγξτε Ray Trace και Scanline και ρυθμίστε Μέθοδος Scanline σε Κανονική .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα