1 Ανοίξτε μια υπάρχουσα ταινία Flash FLA στην οποία θέλετε να δημιουργήσετε ένα κουμπί ανατροπής , ή ξεκινήσετε μια νέα ταινία , κάνοντας κλικ στο μενού "Αρχείο" και επιλέγοντας " νέο ". Αυτό ανοίγει το παράθυρο διαλόγου " Νέο έγγραφο " . Επιλέξτε " ActionScript 3.0 " στη λίστα Τύπος . Πληκτρολογήστε το πλάτος της νέας ταινίας σας στο πεδίο " πλάτος " και το ύψος στο "ύψος " πεδίο και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί OK . 2
Επιλέξτε το " ορθογώνιο εργαλείο » στον πίνακα εργαλείων .
Η
3 Μεταβείτε στην Συμπληρώστε και εγκεφαλικό επεισόδιο τμήμα του πίνακα Properties , κάντε κλικ στο " Stroke " δείγμα χρώματος ( το εικονίδιο με το μολύβι ) και να επιλέξετε το χρώμα του περιγράμματος για το κουμπί σας .
4
Πηγαίνετε στην Συμπληρώστε και εγκεφαλικό επεισόδιο τμήμα του πίνακα Properties , κάντε κλικ στο " Γεμίστε " δείγμα χρώματος ( το εικονίδιο κουβά μπογιά ) και να επιλέξετε το χρώμα γεμίσματος για το κουμπί σας .
5
Ρυθμίστε η " Stroke " ρυθμιστικό για να ρυθμίσετε το βάρος , ή πάχους, των συνόρων .
Η 6
Πηγαίνετε στην ενότητα "Επιλογές ορθογώνιο " του πίνακα Ιδιότητες και προσαρμόστε το ρυθμιστικό για να ρυθμίσετε τη γωνία - στρογγυλάδα για το κουμπί σας . Η ρύθμιση του 25 δημιουργεί ένα , το κουμπί ωραία εμφάνιση οβάλ σχήμα .
Η 7
Σχεδιάστε ένα ορθογώνιο κουμπί μεγέθους στη σκηνή . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το " Πλάτος " και " Ύψος " επιλογές στην θέση και το μέγεθος τμήμα του πίνακα Ιδιότητες για να ορίσετε τις διαστάσεις του κουμπιού σε ένα ακριβές μέγεθος .
8
Επιλέξτε το " εργαλείο κειμένου " στο
Η 10 πίνακα εργαλείων.
Η 9
Πηγαίνετε στο πάνελ Properties και η γραμματοσειρά, το χρώμα και το μέγεθος για το κείμενο της ετικέτας κουμπί .
Κάντε κλικ στο ορθογώνιο πάνω στη σκηνή και πληκτρολογήστε την ετικέτα κουμπί σας , στη συνέχεια, επιλέξτε και την ετικέτα και το ορθογώνιο .
Η 11
Κάντε κλικ στο ορθογώνιο πάνω στη σκηνή και πληκτρολογήστε την ετικέτα κουμπί και, στη συνέχεια , επιλέξτε και την ετικέτα και το ορθογώνιο . Για να επιλέξετε και τα δύο αντικείμενα , κάντε κλικ σε μία από αυτές , και έπειτα SHIFT + κλικ στο δεύτερο αντικείμενο .
Η 12
Κάντε κλικ στο μενού " Παράθυρο " και επιλέξτε " Στοίχιση " για να ανοίξετε το πλαίσιο Στοίχιση . Κάντε κλικ στο κουμπί " Στοίχιση Οριζόντια Center" , και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί " Στοίχιση Κάθετη Κέντρο " . Αυτό ευθυγραμμίζει την ετικέτα στο κέντρο του ορθογωνίου .
Η 13
δεξί κλικ στα επιλεγμένα αντικείμενα και επιλέξτε "Μετατροπή σε Symbol " από το αναδυόμενο μενού . Αυτό ανοίγει το παράθυρο διαλόγου Μετατροπή σε Σύμβολο . Ονομάστε το σύμβολο στο πεδίο "Όνομα" , " κάντε κλικ στο " "drop-down μενού και επιλέξτε " Τύπος Button "και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί " OK ". Flash συνδυάζει τα δύο αντικείμενα και να τα μετατρέπει σε ένα σύμβολο κουμπί .
14
δεξί κλικ στο σύμβολο κουμπί και επιλέξτε " Επεξεργασία" από το αναδυόμενο μενού . Αυτό τοποθετεί το σύμβολο σε κατάσταση επεξεργασίας .
Η 15
Πηγαίνετε στο πάνελ Timeline , δεξί κάντε κλικ στο "Over" καρέ και επιλέξτε "Εισαγωγή καρέ-κλειδί . " Από εδώ μπορείτε να κάνετε αλλαγές στο κουμπί σας , έτσι ώστε να αλλάζει εμφάνιση στην κατάσταση Over . μπορείτε, για παράδειγμα , να αλλάξετε το ορθογώνιο ή χρώμα κειμένου , ή και τα δύο . μπορείτε μπορούν επίσης να κάνουν το ορθογώνιο ελαφρώς μεγαλύτερο ή μικρότερο , ή μετακινήστε το ελαφρά . Ό, τι αλλαγές που κάνετε σε αυτό το πλαίσιο θα εμφανίζεται όταν ο χρήστης περνάει το δείκτη του ποντικιού της πάνω από το κουμπί .
Τετάρτη 16
Κάντε τις αλλαγές που θέλετε το κουμπί σας , και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Scene 1 " στην επάνω δεξιά γωνία του παραθύρου του εγγράφου για να επιστρέψετε στην κεντρική σκηνή .
Η 17
Κάντε κλικ στο μενού " Control" και επιλέξτε " Ενεργοποίηση Simple Buttons . " Φέρτε τον δείκτη του ποντικιού πάνω από το σύμβολο του κουμπιού για να δείτε το animation ανατροπής .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα