Υπάρχουν αριθμός των sites που πωλούν δυναμικά είδη ένδυσης για χρήση σε Poser , όπως Daz3D και Renderosity , και κάποια , όπως το τελευταίο, προσφέρουν επίσης δωρεάν αντικείμενα που μπορείτε να κατεβάσετε και να χρησιμοποιήσετε . Το πιο σημαντικό πράγμα όταν επιλέγουν ένα είδος ένδυσης είναι να έχετε κατά νου ότι οι πιο δυναμικές είδη ένδυσης για ένα συγκεκριμένο τύπο του σχήματος . Για παράδειγμα , αν πρόκειται να χρησιμοποιείτε το ποσοστό James περιλαμβάνεται δωρεάν με Poser στη δυναμική προσομοίωση ύφασμα σας, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα είδος ένδυσης σχεδιαστεί για τον Michael 4 φιγούρα Daz3D του .
Εικόνων Τοποθέτηση Ρουχισμός στην Βιβλιοθήκη
Η
Αφού έχετε κατεβάσει ένα ρούχο πρέπει να το εγκαταστήσετε στη Βιβλιοθήκη Poser . Αν το ρούχο έρχεται ως ένα αρχείο exe εγκατάστασης , ξεκινήστε την εγκατάσταση και βεβαιωθείτε ότι οι λήψεις εγκατάστασης Poser στο σκληρό σας δίσκο . Από την άλλη πλευρά , το στοιχείο σας μπορεί να έρθει ως ένα συμπιεσμένο αρχείο ( τα περισσότερα από τα freebies κάνουν ) . Εάν αυτή είναι η περίπτωση , εξαγάγετε το αρχείο . Η διαδρομή για τη βιβλιοθήκη Poser θα πρέπει να είναι προκαθορισμένα , γι 'αυτό θα πρέπει να εξαγάγετε στο σωστό μέρος ( σημειώστε αυτή την πορεία , δεδομένου ότι θα σας βοηθήσει να βρείτε το στοιχείο στη βιβλιοθήκη ) .
Εικόνων
Κάνοντας τα ρούχα για το σχήμα
Η
Ανοίξτε Poser και να διαγράψετε το προεπιλεγμένο σχήμα ήδη στη σκηνή . Πηγαίνετε στη βιβλιοθήκη σχήματα στα δεξιά και επιλέξτε το χαρακτήρα που σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε . Κάντε διπλό κλικ σε αυτό για να φορτώσετε στη σκηνή . Βρείτε το ρούχο που θέλετε να χρησιμοποιήσετε . Μπορεί να είναι στη βιβλιοθήκη Αριθμητικά ή τη βιβλιοθήκη στηρίγματα. Επιλέξτε το στοιχείο και κάντε κλικ στο εικονίδιο διπλού βέλους στο κάτω μέρος του πίνακα βιβλιοθήκης . Η ενδυμασία είναι τώρα φορτώνεται στο σχήμα . Pose εικόνα σας χρησιμοποιώντας τα Παράμετρος Dials , και μην ανησυχείτε ότι τα ρούχα δεν μείνετε στο σχήμα .
Εικόνων Χρησιμοποιώντας το πανί δωματίου
Η
Κάντε κλικ στο " ύφασμα Room " καρτέλα στην κορυφή και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί '' Προσομοίωση " και ονομάστε το ό, τι θέλετε , στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "OK". Κάντε κλικ στο κουμπί " Clothify " , στη συνέχεια, στο πλαίσιο του διαλόγου που ανοίγει , επιλέξτε ποια αντικείμενα στη σκηνή που θέλετε να χρησιμοποιήσετε όπως ύφασμα στην προσομοίωση . Κάντε κλικ στο κουμπί "OK". στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί " Collide ενάντια " , και από τις επιλογές που προσφέρονται να επιλέξετε τα αντικείμενα στη σκηνή που θέλετε το ύφασμα να συγκρούονται ( δεν περάσει μέσα ) . Επιλέξτε το "Body " του σχήματος και του δαπέδου . μπορεί να θέλετε να καταργήσετε την επιλογή " χέρια ", όπως τη μετακίνησή τους συχνά παίρνει μπλεγμένη στο ύφασμα . Κάντε κλικ στο " OK" και πάλι , και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Υπολογισμός Προσομοίωση . " Αυτό θα μπορούσε να πάρει κάποιο χρόνο , ανάλογα με το σύστημά σας . Όταν γίνεται της έχετε μια προσομοίωση έτοιμο να προσφερθεί.
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα