Πριν ξεκινήσετε την μοντελοποίηση των ποδιών στο πρόγραμμα 3 - D (για τους σκοπούς του παρόντος άρθρου , από την Autodesk Maya ) , θα πρέπει να συγκεντρώσει το υλικό αναφοράς για να βασίσει το μοντέλο σας. Το περισσότερο υλικό αναφοράς που έχετε στη διάθεσή σας τόσο καλύτερα θα είναι σε θέση να διαμορφώσει με ακρίβεια τα πόδια .
Ζωντανά μοντέλα είναι οι καλύτερες πηγές για το υλικό αναφοράς . Αν έχετε ένα ζωντανό μοντέλο διατίθεται , να λάβει βίντεο από τα πόδια του μοντέλου που καλύπτουν μια πλήρη περιστροφή 360 μοιρών και εκτείνεται έως τα μέσα του μοσχαριού για τους μυς θέση και τον τόνο . Κινούμενες εικόνες από το περπάτημα , το άλμα και το τρέξιμο θα είναι χρήσιμο , καθώς και . Εάν δεν είναι δυνατόν να λαμβάνουν βίντεο, τότε οι φωτογραφίες θα κάνει , απλά φροντίστε να πάρετε τις φωτογραφίες από κάθε γωνία .
Αν δεν έχετε ένα ζωντανό θέμα διαθέσιμες , φωτογραφίες από τα μοντέλα τα πόδια πρέπει να είναι διαθέσιμα ελεύθερα σε απευθείας σύνδεση , ή με χαμηλό κόστος από τις θέσεις μοντελοποίησης .
εικόνων Βασικές Foot Μοντέλο
Η
ένα πλεονέκτημα χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα μοντελοποίησης 3 - D είναι η ικανότητα να αντανακλά μια εικόνα , δημιουργώντας δύο πόδια από ένα ενιαίο μοντελοποιημένη πόδι . Αυτό θα σας εξοικονομήσει το ήμισυ του χρόνου μοντελοποίησης . Επιλέξτε το πόδι της επιλογής σας , το καλύτερο για να πάει με είναι αυτό για το οποίο έχετε την καλύτερη πρώτη ύλη .
Σαρώστε το αρχικό υλικό στον υπολογιστή σας και εισάγετε στο Maya για να βοηθήσει στη δημιουργία του μοντέλου σας . Μπορείτε να ξεκινήσετε το μοντέλο με ένα ενιαίο πολυγωνικό πλαίσιο , η διαμόρφωση και επέκταση των πολύγωνα για να δημιουργήσετε μια πρόχειρη αναπαράσταση του ποδιού . Είναι καλύτερο να πάει με ένα κουτί που περιέχει 5 σειρές για να αρχίσει με , μία σειρά ανά toe .
Χρησιμοποιώντας υλικό πηγή σας, να αλλάξει τα πολύγωνα σε ένα τραχύ σχήμα του ποδιού , διάσπαση πολύγωνα όπου είναι αναγκαίο να επεκτείνει τις αρθρώσεις τα δάχτυλα των ποδιών , και να προχωρήσουμε μέχρι το πόδι . Θα θελήσετε να διαμορφώσει μέχρι τα μέσα του μοσχαριού για την ευκολία της ενσωμάτωσης του μοντέλου σας σε άλλα μοντέλα , ή για σκοπούς ψυχαγωγίας .
Αφού έχετε δημιουργήσει μια πρόχειρη σχήμα του ποδιού , είναι ομαλή , ώστε να έχουν μια ολοκληρώσει χαμηλής πολυπλοκότητας μοντέλο πόδι , και στη συνέχεια να καθρέφτη . Αυτό το μοντέλο είναι στιλβωμένο περισσότερο από επαρκείς για χρήση ως ένα μοντέλο παιχνιδιού ή για κινούμενα σκηνές που δεν συμπυκνώνονται στην ίδια τη μπάλα . Απλά προσθέστε ένα κομμάτι της υφής του δέρματος και είναι έτοιμο για χρήση . Για πιο εστιασμένη εργασία ή κίνημα που θα διαθέτουν ένα close-up εικόνα των ποδιών σας θα πρέπει να προσθέσετε λίγο περισσότερη λεπτομέρεια .
Η Προηγμένη Foot Μοντέλο
Η
Δημιουργώντας το βασικό μοντέλο πόδι είναι κυρίως ένα θέμα της τεχνικής, αλλάζοντας μπλοκ να δημιουργήσει το γενικό σχήμα του ποδιού. Μία προηγμένη σχεδίαση φέρνει περισσότερο της τέχνης στη διαδικασία . Μελέτη ύλη σας προσεκτικά , λαμβάνοντας υπόψη τα διάφορα σχήματα που υπάρχουν στα πόδια του μοντέλου πηγής σας . Ανασύνθεση αυτά τα σχήματα με την αλλαγή των γραμμών στο βασικό μοντέλο σας .
Αναζητήστε πόδια σε ένα βιβλίο ανατομίας και να προσπαθήσει να αναδημιουργήσει τις επιπτώσεις των μυών και των συνδέσμων κάτω από το δέρμα σε σχήματα μοντέλο σας . Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τα νύχια . Το κλειδί για την προηγμένη μοντελοποίηση βρίσκεται στις λεπτομέρειες , οι περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να προσθέσετε το πιο ρεαλιστικό μοντέλο σας θα φαίνεται και η καλύτερη θέση θα είναι να σταθεί σε αυστηρό έλεγχο .
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα