Box είναι ένα βασικό 3 - D τεχνική μοντελοποίησης που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε 3 - D Studio Max το οποίο αποτελείται από αλλαγή ενός πολυγωνικού κουτί σε σχήμα πρότυπο αντικειμένου σας . Για να ξεκινήσετε το μοντέλο σας κουτί του αυτοκινήτου θα πρέπει να τοποθετήσετε ένα πλαίσιο στο παράθυρο του Μαξ . Ξεκινήστε με 6 x 6 τμήματα πλαίσιο για την απλότητα , δίνοντάς σας μια επιφάνεια που αποτελείται από 216 επεξεργάσιμο πλατείες .
Μετατρέψτε το κουτί σε επεξεργάσιμα πολύγωνα , χρησιμοποιώντας το μενού που ανοίγει όταν κάνετε δεξί κλικ πάνω στο κουτί . Επιλέξτε τα πολύγωνα που θα κάνουν εμπρόσθιο άκρο σας από το αυτοκίνητο και να εξωθήσει τους ως ομάδα από το σώμα του κύβου . Μόλις έχετε έσυραν το εμπρόσθιο άκρο έξω από το σώμα μερικά τμήματα , επιλέξτε την ανατίναξη κορυφή από το μενού εργαλείων στα δεξιά του χώρου εργασίας σας, και να μετακινήσετε τα σημεία των πολυγώνων να διαμορφώσουν το εμπρόσθιο άκρο σε μια χοάνη που μοιάζει με σχήμα .
Δημιουργήστε το μπροστινό τζάμι του αυτοκινήτου σας επιλέγοντας τα πολύγωνα όπου το γυαλί θα είναι και κύριο θέμα τους ελαφρώς , χρησιμοποιώντας μια τιμή 1,0 ένθετο . Αυτό θα πρέπει να δημιουργήσει μια ματιά σαν το γυάλινο παράθυρο είναι ελαφρώς πλαισιώνεται από το σώμα του αυτοκινήτου. Για να δώσει περαιτέρω την ψευδαίσθηση της πλαισιωμένο από γυαλί , εφαρμόστε ένα φάλτσο στα πολύγωνα με μια μικρή αξία ύψους -0.5 . Χρησιμοποιήστε την ίδια διαδικασία για να δημιουργήσετε οποιαδήποτε άλλα παράθυρα για το αυτοκίνητο .
Δημιουργήστε τα τόξα των τροχών με το Boolean Ενωση του Αντικειμένου και τη δημιουργία 4 κυλίνδρους . Χρησιμοποιήστε το μενού " Επεξεργασία Γεωμετρία > αποδίδουν " να κάνουν τους τροχούς ένα ενιαίο αντικείμενο. Η διαδικασία θα αφήσει κενή 4 θόλους των τροχών είναι έτοιμη για τα ελαστικά . Μπορείτε να τροποποιήσετε την καμάρα του τροχού χρησιμοποιώντας τη λειτουργία φάλτσο και αξία ύψους 0,5 για να δώσει την εντύπωση ενός στερεού θόλου τροχού .
Δημιουργήστε τα ελαστικά από Λοξοτομημένη κυλίνδρου και ενός διέλαση Ngon δημιουργήθηκε μέσα από το μενού που βρίσκεται στο " σχήματα > σφήνες > Ngon . " Μια Ngon είναι μια έξυπνη γεωμετρία συντόμευσης που θα αναδημιουργήσουν το βλέμμα των πέλματα των ελαστικών σας .
Για να δημιουργήσετε τη σχάρα στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου σας , να προσθέσετε νέα άκρα προς τα εμπρόσθια πολύγωνα επιλέγοντας τα πολύγωνα και τη χρήση του Connect επιλογή , και στη συνέχεια extrude μέρη σχάρα , όπως οι προβολείς . Μπορείτε να δημιουργήσετε προφυλακτήρες αυτοκινήτων χρησιμοποιώντας τον επιλογέα και extrude μέθοδος που χρησιμοποιείται για την front-end .
Εικόνων Μοντέλο Texturing
Η
Αφού έχετε δημιουργήσει το αυτοκίνητό σας , την υφή του οχήματος μπορεί να κάνει ένα μεγάλο κομμάτι της διαφορά στην τελική ποιότητα . 3 - D Studio Max έρχεται με προηγμένα εργαλεία υφής που είναι κατάλληλα για τα υλικά ένα αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο. Δεδομένου ότι έχετε πρότυπο μόνο το εξωτερικό του αυτοκινήτου που θα θελήσετε να χρησιμοποιήσετε ένα μη διαφανές γυαλί υφή για τα παράθυρά σας . Με τη χρήση ενός σκοτεινό υφή που μπορεί να προσομοιώσει μια εφαρμοσμένη απόχρωση στο παράθυρο . Μεταλλικά υλικά είναι άμεσα διαθέσιμα για υφής πλευρές του αυτοκινήτου , και ένα χρώμιο υφή είναι κατάλληλο για προφυλακτήρες . Χρησιμοποιήστε υφή καουτσούκ για τα ελαστικά , και μπορείτε να καταστήσει ένα αυτοκίνητο με υφές που μοιάζουν με τα υλικά που χρησιμοποιούνται στην πραγματική οχήματα υλικά .
Η Φωτισμός και Rendering
Η
Φωτισμός το μοντέλο σας για την παρουσίαση είναι δυνατή με τη χρήση 3 - D Studio Max , καθώς και . Μπορείτε να επιλέξετε από μια ποικιλία από ελαφριά τύπων , τοποθετώντας τες μέσα στο μοντέλο σας για να πάρετε τις ακριβείς φωτεινά εφέ που επιθυμείτε . Μόλις έχετε ολοκληρώσει την ύφανση και το φωτισμό , μπορείτε να τοποθετήσετε μια κάμερα και να καταστήσει το μοντέλο για να πάρετε μια εικόνα , ή να εξάγετε το μοντέλο σε μία από τις πολλές μορφές γραφικών για χρήση σε άλλα γραφικά ή ψυχαγωγικό πρόγραμμα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα