λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Τύποι Rendering

Rendering είναι η διαδικασία που χρησιμοποιείται από αρχιτέκτονες , animators , και τα συστήματα παιχνιδιών βίντεο για να δημιουργήσετε ένα τελικό εικόνα από ένα wireframe ή τραχύ μοντέλο . Αυτό μπορεί να γίνει σε πραγματικό χρόνο , είτε ως προ - render. Οι Render αγροκτήματα αποτελείται από εκατοντάδες υπολογιστές που εργάζονται μαζί τα οποία χρησιμοποιούνται από τις εταιρείες για να επισπεύσει τη διαδικασία του rendering . Rendering μπορεί να διαρκέσει από δευτερόλεπτα έως μήνες, ανάλογα με τη δουλειά που γίνεται .
εικόνων Ιστορία
Η

Σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια , ένα από τα πρώτα τύπο του οικείου κινητήρα απόδοσης ήταν "True 3D" και χρησιμοποιήθηκε σε Wolfenstein 3D . Στην πραγματικότητα δημιούργησε ένα 2,5 διαστάσεων της εικόνας , όπου οι εικόνες 2D θα προσανατολίζονται προς την κάμερα . Όταν εισήχθη ray casting, επέτρεψε 3D εικόνες που βασίζονται στα ανοικτά των πολυγώνων που θα δημιουργηθεί.

Η Σημασία
Η

Rendering κατέστησε δυνατή την παραγωγή φωτο-ρεαλιστικά μοντέλων , και η ζωή -όπως βιντεοπαιχνίδια . Αυτό επιτρέπει για εικονικές περιηγήσεις από τα σπίτια , τις προόδους στην ιατρική , και ρεαλιστική ειδικά εφέ . Σύμφωνα με την Intel , υπολογιστές γίνονται όλο και αρκετά ισχυρό ώστε να καταστήσει φωτο- ρεαλιστικά μοντέλα σε πραγματικό χρόνο .
Εικόνων Ray tracing
Η

Ray tracing χρησιμοποιείται κατά τη λήψη 3D μοντέλα που πρέπει να είναι φωτο-ρεαλιστικά . Μπορεί να είναι χρονοβόρα σε σύγκριση με άλλες μεθόδους , δεδομένου ότι τα ίχνη της διαδρομής του φωτός μέσα από εικονοστοιχεία . Είναι σε θέση να προσομοιώσει το φως , το οποίο δημιουργεί σκιές και μια αίσθηση του βάθους , και είναι σε θέση να συνεργαστεί με στρογγυλές επιφάνειες εύκολα . Έχει χρησιμοποιηθεί από το 1979 , και παραμένει σε ευρεία χρήση σήμερα .
Εικόνων Ray χύτευση
Η

Ray casting είναι σαν ray tracing , αλλά δεν δημιουργεί σκιές και αντανακλάσεις στο με τον ίδιο τρόπο . Σύμφωνα με Daylon γραφικών , πράγμα που μειώνει δραματικά την διαδικασία απόδοσης , σε ένα σημείο όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε εφαρμογές πραγματικού χρόνου όπως τα βιντεοπαιχνίδια . Αντί του υπολογισμού νέων εφαπτόμενες του φωτός , που χρησιμοποιεί χάρτες υφής για "ψεύτικο" σκιές και αντανακλάσεις .
Εικόνων Scanline απόδοση
Η

Scanline απόδοση χρησιμοποιείται για να δείξει μια ορατή επιφάνεια . Καθιστά σειρά κατά σειρά , σε αντίθεση με pixels ή πολύγωνα. Χρησιμοποιείται ευρέως για επιδράσεις ταινία, λόγω της ταχύτητας και ρεαλισμού της. Επομένως, το μονοπάτι της κάμερας σε ένα pixel και του εκχωρεί ένα χρώμα χρησιμοποιώντας ραστεροποίησης . Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την πλευρά του μόνο να είναι σε θέση να «βλέπει» ένα pixel σε μια στιγμή , και ως εκ τούτου δεν μπορεί να δημιουργήσει σκιές , φυσικά , και πρέπει να χρησιμοποιηθούν άλλες τεχνικές για να μιμηθούν αυτό το αποτέλεσμα .
Εικόνων Πιθανές

το cloud computing έχει καταστήσει δυνατή για low-end hardware που πρέπει να χρησιμοποιούνται αντί των ακριβών σταθμών εργασίας . Το μοντέλο έχει σταλεί σε ένα αγρόκτημα απόδοση , όπου παρέχονται από μια ομάδα υπολογιστών που εργάζονται μαζί . Αυτή η τεχνολογία χρησιμοποιείται από OnLive στη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών , όταν ο καταναλωτής δεν θα πρέπει να αγοράσει κονσόλες , επειδή η ειδώλου θα αποσταλεί απευθείας στην τηλεόραση
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα