1 Ανοίξτε την ταινία Flash FLA θέλετε να κάνετε διαδραστικό Flash. Κάντε κλικ στο κουμπί "Άνοιγμα" στη γραμμή μενού και επιλέξτε " Άνοιγμα" για να εμφανιστεί το παράθυρο διαλόγου Άνοιγμα . Αναζητήστε το αρχείο FLA , επιλέξτε το και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Άνοιγμα" . 2
Πηγαίνετε στο πάνελ Timeline . Ανάλογα με την έκδοση του Flash , ο πίνακας Timeline βρίσκεται είτε πάνω είτε κάτω από το παράθυρο του εγγράφου . Κάντε κλικ στο κουμπί " Νέο επίπεδο " --- το πρώτο κουμπί στην κάτω αριστερή γωνία του πίνακα Timeline --- για να δημιουργήσετε ένα νέο στρώμα . Κάντε διπλό κλικ στο όνομα του επιπέδου για να επιλέξετε το κείμενο όνομα? " . Δράσεις " μετονομάσετε τα στρώμα
εικόνων 3
Μεταβείτε στο πλαίσιο πάνω στο στρώμα Ενέργειες όπου θέλετε να τοποθετήσετε το κουμπί σας . Κάντε δεξί κλικ στο πλαίσιο και επιλέξτε "Εισαγωγή καρέ-κλειδί " από το μενού fly -out . Κάντε δεξί κλικ στο νέο βασικό καρέ και επιλέξτε " Δράσεις " από το μενού του fly -out . Αυτό ανοίγει τον πίνακα δράσεις . Πληκτρολογήστε την ακόλουθη δέσμη ενεργειών στο δεξί τμήμα του πίνακα Ενέργειες :
stop () ?
Η 4
Δοκιμάστε την ταινία . Κάντε κλικ στο " Control" στη γραμμή μενού και επιλέξτε "Movie Test . " Η ταινία σταματά να παίζει στο πλαίσιο μέσα στο οποίο θα τοποθετηθεί το σενάριο .
Εικόνων Δημιουργία και καθορισμός Σύμβολα Button
5
Κάντε κλικ καινούργιο keyframe για να το επιλέξετε . Κάντε κλικ στο " Παράθυρο " από τη γραμμή μενού και επιλέξτε " Κοινή Βιβλιοθήκες , " και στη συνέχεια επιλέξτε " Κουμπιά " από το μενού του fly -out . Αυτό ανοίγει τη Βιβλιοθήκη - Κουμπιά πίνακα . Μετακινηθείτε στη λίστα των φακέλων και τα κουμπιά για να βρείτε ένα premade κουμπί για να ταιριάζει το σχέδιό σας . Καθώς επιλέγετε κάθε κουμπί στη λίστα , μπορείτε να το δείτε στο παράθυρο προεπισκόπησης στην κορυφή του πίνακα .
Η 6
Σύρετε το κουμπί σας στη σκηνή . Επιλέξτε το νέο κουμπί . Πηγαίνετε στο πάνελ ιδιοτήτων και πληκτρολογήστε " button1 " στο πεδίο Όνομα παρουσίας στην κορυφή του πίνακα . Μπορείτε να δώσετε τα κουμπιά σχεδόν οποιοδήποτε όνομα στιγμιότυπο που θέλετε , αλλά θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε κάτι απλό και περιγραφικό . Επίσης , αν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε περισσότερα από ένα πλήκτρα , χρησιμοποιώντας κάτι σαν " button1 " σας επιτρέπει να δημιουργήσετε και εύκολο στη χρήση σχήμα ονομασίας . Επόμενο κουμπί σας , για παράδειγμα , θα είναι " button2 . "
Η
7 Κάντε δεξί κλικ στο keyframe στο layer Ενέργειες και επιλέξτε " Δράσεις " από το μενού του fly -out .
8
Τύπος ( ή αντιγραφή και επικόλληση) την ακόλουθη δέσμη ενεργειών στο δεξί τμήμα του πίνακα δράσεις, κάτω από το " stop () ? " ενέργεια που δημιουργήσατε νωρίτερα :
button1.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , button1 ) ?
button1 λειτουργία ( γεγονός : MouseEvent ) : void { nextFrame ( ) ? }
Αυτό το σενάριο λέει Flash για να μεταβείτε στο επόμενο καρέ όταν ο χρήστης κάνει κλικ στο κουμπί με το όνομα του instance " button1 . " Αυτό είναι ένα πολύ απλό σενάριο . Τι κάνει το κουμπί όταν πατηθεί ορίζεται στην τελευταία γραμμή . Αντικαταστήστε το " nextFrame ( ) ? " Με " nextScene ( ) ? ", Για παράδειγμα , για να μεταβείτε στην ταινία στην επόμενη σκηνή . Χρησιμοποιήστε " gotoAndPlay ( " 10 " ) ? " Για να στείλετε την ταινία για να πλαισιώσει το "10" στο Timeline . ( Αντικαταστήστε τον αριθμό στις παρενθέσεις με το πλαίσιο που επιθυμείτε. )
Η 9
Δοκιμάστε την ταινία . Όταν κάνετε κλικ στο κουμπί , η ταινία θα πρέπει να αρχίσει να παίζει και πάλι .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα