Δημιουργώντας ένα ρεαλιστικό μοντέλο 3D ξεκινά με τους χρησιμοποιούνται ως πηγή για το μοντέλο σας υλικά . Μαζέψτε όσο πιο πολύ υλικό πηγής που σχετίζεται με το μοντέλο σας όσο το δυνατόν . Αν μοντελοποίηση ενός ατόμου ή ζώου , φωτογραφίες αυτού του ατόμου ή ζώου από πολλαπλές οπτικές γωνίες , σε ένα πλαίσιο που παρέχει μια σωστή αίσθηση της κλίμακας , μπορεί να είναι εξαιρετικά χρήσιμη. Πάρτε ύλη σας σε πολλαπλές συνθήκες φωτισμού, καθώς , για να αναδημιουργήσει τις συνθήκες φωτισμού που χρειάζεστε για το πρότυπο σκηνή σας . Εάν οι φωτογραφίες δεν είναι διαθέσιμες , για παράδειγμα, εάν θέλετε να δημιουργήσετε ένα μοναδικό μοντέλο , τότε τα σχέδια του μοντέλου σας θα κάνει ως πρώτες ύλες . Εάν χρησιμοποιείτε σχέδια , περιλαμβάνουν όσο το δυνατόν λεπτομερέστερα , αντλώντας από πολλαπλές οπτικές γωνίες , συμπεριλαμβανομένων τουλάχιστον στο μέτωπο , κορυφή και απόψεις προφίλ .
Εικόνων Μοντελοποίηση
Η
Δημιουργήστε το μοντέλο σας χρησιμοποιώντας το ύλη που συγκεντρώθηκαν . Σαρώστε το αρχικό υλικό σε μια κοινή μορφή αρχείου γραφικών , όπως BMP ή GIF και εισαγάγετε την πηγή στο πρόγραμμα να λειτουργήσει ως οδηγός για την οικοδόμηση του μοντέλου σας . Ξεκινήστε με τη δημιουργία μια πρόχειρη μοντέλο , χρησιμοποιώντας τα βασικά σχήματα που περιλαμβάνονται στο 3D Studio Max , που τοποθετείται πάνω η πηγή εισόδου αντιστοιχεί περίπου με τα σχήματα που υπάρχουν στο μοντέλο σας . Προσθέστε ρεαλισμό με το μοντέλο σας με την αλλαγή των βασικών σχημάτων .
Χρησιμοποιήστε το εργαλείο εξώθησης να παραμορφώνουν τα σχήματα που απαιτούνται για τη δημιουργία πιο πολύπλοκα σχήματα που είναι πιο κοντά στο τελικό μοντέλο σας . Ομαλή πάνω από τα αντικείμενα που χρησιμοποιούν πλέγμα λεία ή κάποιο άλλο εργαλείο εξομάλυνσης που παρέχεται από το 3D Studio Max για να αφαιρέσετε τις γραμμές που δημιουργούνται από τα σχήματα . Το κλειδί για την προσδίδοντας ρεαλισμό στο μοντέλο σας είναι να προχωρήσει σε περάσματα , προσθέτοντας επιπλέον χαρακτηριστικά για το μοντέλο σας με κάθε πέρασμα πλησιάζει το επίπεδο του ρεαλισμού που επιθυμείτε . Μετατρέψτε το μοντέλο στις κορυφές χρησιμοποιώντας τα μοντέλα drop-down σε 3D Studio Max για να επεξεργαστείτε το μοντέλο ακόμα πιο εύκολη. Κορυφές είναι τα σημεία που αντιπροσωπεύουν τη θέση των άκρων 3D αντικειμένου. Ένας κύβος θα έχει τουλάχιστον οκτώ , για παράδειγμα , και μπορείτε να αλλάξετε το σχήμα ενός αντικειμένου , μετακινώντας τις κορυφές . Μπορείτε να χωρίσετε τα άκρα μεταξύ των κορυφών για τη δημιουργία περισσότερων κορυφές να συνεργαστεί με , προσθέτοντας στο δυναμικό λεπτομέρεια . Είναι σαν τη γλυπτική με τη χρήση λεπτότερων εργαλείων , όπως οι κορυφές πολλαπλασιάζονται .
Η Texturing
Η
Αφού έχετε δημιουργήσει το ρεαλιστικό σχήμα μοντέλο , θα πρέπει να το υφή για αυξημένη ρεαλισμό . Το σύστημα υφής σε 3D Studio Max σας επιτρέπει να εφαρμόσετε ένα από τα εκατοντάδες που περιλαμβάνονται υφές για το μοντέλο σας , που αντιπροσωπεύει τα υλικά που καλύπτουν τα πάντα, από μέταλλα σε υφάσματα δέρματα . Εκτός περιλαμβάνονται υφές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πρόγραμμα επεξεργασίας υλικά σε 3D Studio Max για να δημιουργήσει ένα υλικό από τη δική σας , συνδυάζοντας υφές , ή τροποποίηση μεταβλητών υφή για να δημιουργήσει υλικά, όπως χρυσό υγρό πανί ή χάλυβα . Τοποθετώντας ένα πλήρη χάρτη υφής επί του αντικειμένου σας βοηθά να ολοκληρώσει τη ρεαλιστική μοντελοποίηση του αντικειμένου .
Εικόνων Φωτισμός
Η
Προσθήκη φωτισμού για να ολοκληρωθεί η ρεαλιστική ματιά του μοντέλου σας . Τοποθετήστε φωτισμού σε φυσικές θέσεις , προσομοιώνοντας εσωτερική ή εξωτερική φωτισμού . Μπορείτε να τοποθετήσετε πολλαπλά φώτα γύρω από το μοντέλο σας για την προσομοίωση των επιπτώσεων των φυσικών πηγών φωτισμού αναπηδούν από ημι -ανακλαστική τοίχους ή άλλα αντικείμενα που περιβάλλουν το μοντέλο σας . Μόλις τα φώτα έχουν τοποθετηθεί , καθιστούν το μοντέλο σας σε μια ευρέως χρησιμοποιούμενη μορφή αρχείου για την προβολή , ή να αποθηκεύσετε το αντικείμενο για χρήση σε κινούμενα σχέδια ή τοποθέτηση στο πλαίσιο του πρόσθετου 3D σκηνές .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα