1 Ανοίξτε το " Render Settings " παλέτα κάνοντας κλικ στο " Παράθυρο > Rendering Συντάκτες> Render Settings ". Κάντε κλικ στο " Χρήση Multi- Pixel Filter" στο παράθυρο ρυθμίσεων . Ενεργοποιήστε το " Γεωμετρία Anti - Aliasing παράκαμψης " χαρακτηριστικό και βεβαιωθείτε ότι το επίπεδο anti - aliasing βρίσκεται μεταξύ 3 και 5 . Η λύση αυτή θα βοηθήσει να καθορίσει το τίναγμα των προβλημάτων που προκαλούνται από λεπτές επιφάνειες . 2
Ανοίξτε το " Set NURBS Ψηφίδωση " παλέτα κάτω " Render " αν χρειαστεί να διορθώσετε τρεμοπαίζει λόγω των ρυθμίσεων υφή . Βεβαιωθείτε ότι βάσει της " Guess βάση Μέγεθος οθόνης " δεν έχετε το "Λειτουργία U " ή "Λειτουργία V " επιλεγμένες επιλογές. Απενεργοποιήστε τη δυνατότητα "Χρήση Min Screen " επιλογή . Αν έχουμε να κάνουμε με μια υφή αρχείο εικόνας και όχι ένα στερεό , αλλάξτε τον τύπο φίλτρου " Τετραγωνικού " και αλλάξτε το "Filter Offset" σε χαμηλότερη ποιότητα που μπορείτε να πάρετε μακριά με , διατηρώντας παράλληλα την ποιότητα της εικόνας .
Η
3
Κάντε κλικ στο " των Windows > Rendering Συντάκτες > Hypershade " αν το πρόβλημά σας προκαλείται από λάμψη μιας εικόνας . Κάντε κλικ στο " Shaderglow " και απενεργοποιήστε το " Auto Exposure ». Αλλάξτε το " Glow " και " Halo " εντάσεις , όπως απαιτείται για να αντισταθμίσει τα προβλήματα έκθεσης, που δημιουργήθηκε από την απενεργοποίηση των αυτόματων ρυθμίσεων .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα