Δημιουργήστε ένα storyboard της ιδέας animation σας . Χρησιμοποιώντας μια σειρά από κουτιά σε ένα κομμάτι χαρτί, σχεδιάστε τις σημαντικές στιγμές σε κινούμενα σχέδια σας . Συμπεριλάβετε τα μοντέλα που χρησιμοποιούνται στο animation , όπως οι άνθρωποι και τα αντικείμενα , περιλαμβάνει επίσης τη δραστηριότητα που λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια του animation σας . 2
Δημιουργήστε τα μοντέλα για χρήση σε κινούμενα σχέδια σας, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία μοντελοποίησης που περιλαμβάνονται στο 3D Studio Max .
εικόνων 3
Χρησιμοποιήστε το πλαίσιο μοντελοποίησης . Διαλέξτε ένα παράθυρο θέα στο πρόγραμμα , όπως το " Top" άποψη , κάνοντας δεξί κλικ στο παράθυρο . Επιλέξτε την καρτέλα προς τα δεξιά από τα παράθυρα που έχει μια μπάλα για να ανοίξει το "Standard πρωτόγονων " πάνελ. Κάντε κλικ στο κουτί με την ένδειξη "Θέση " και , στη συνέχεια, σχεδιάστε ένα πλαίσιο στο παράθυρο άποψή σας κάνοντας κλικ μέσα στο παράθυρο και σέρνοντας το ποντίκι στο επιθυμητό σχήμα. Κάντε δεξί κλικ στο παράθυρο για να ανοίξετε το μενού Τροποποίηση . Επιλέξτε " πολύγωνα " στο νέο μενού για να αλλάξετε το πλαίσιο σε πολλαπλά κινητά σημεία . Επιλέξτε ένα σημείο χρησιμοποιώντας το ποντίκι σας και να το μετακινήσετε σε οποιαδήποτε κατεύθυνση για να αλλάξει το σχήμα του κουτιού . Επαναλάβετε τη διαδικασία χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε σχήμα για τη δημιουργία σύνθετων μοντέλων .
Η 4
Εφαρμόστε ένα υλικό με το μοντέλο σας για να προσθέσετε χρώμα και την υφή . Τα υλικά είναι υφές των αντικειμένων , όπως τούβλα , χρυσό, ή χρώμιο που τοποθετείτε στην επιφάνεια ενός μοντέλου για να δημιουργήσει ένα δέρμα για το μοντέλο που κάνει το μοντέλο φαίνεται να είναι κατασκευασμένα από αυτό το υλικό . Κάντε κλικ στο μενού " Renderer " στο πάνω μέρος του προγράμματος και στη συνέχεια μετακινηθείτε προς τα κάτω και επιλέξτε " Υλικό Editor" για να ανοίξετε το παράθυρο Material Editor. Κάντε κλικ στην καρτέλα στον επεξεργαστή με την ένδειξη " Standard" για να επιλέξετε ένα από τα πρότυπα 3D Studio Max υλικά . Επιλέξτε ένα υλικό από το " Πρότυπα " καρτέλα . Κάντε κλικ στην σφαίρα στο material editor που έχει αλλάξει χρώμα στο επιλεγμένο χρώμα σας υλικό και στη συνέχεια κάντε κλικ στο πρότυπο στο παράθυρο προβολής . Επιλέξτε " Αντιστοίχιση με αντικείμενο " την εφαρμογή του υλικού με το μοντέλο σας .
5
Εφαρμόστε ένα απλό φως για τη σκηνή σας , κάνοντας κλικ στην καρτέλα προς τα δεξιά που μοιάζει με μια λάμπα . Επιλέξτε " Target Direct" και κάντε κλικ σε μια περιοχή του λιμανιού προβολή σας για να τοποθετήσετε το φως . Επιλέξτε το φως κατεύθυνση μετακινώντας το ποντίκι προς την κατεύθυνση που θέλετε το φως να λάμψει και στη συνέχεια κάντε κλικ στο ποντίκι για να τοποθετήσετε το φως .
Η 6
Κίνηση σκηνή σας , κάνοντας κλικ στο δεξί βέλος στο μετρητή πλαισίου δείχνει 0 /100 στο κάτω μέρος των θυρών προβολή σας για να προωθήσει την κίνηση ενός πλαισίου . Μετακινήστε το μοντέλο σας ελαφρά προς οποιαδήποτε κατεύθυνση για παροχή κίνησης . Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία προχωρά και κινείται το μοντέλο για να δημιουργήσουν μια συνεχή κίνηση . Πατήστε το κουμπί αναπαραγωγής στο κάτω μέρος της οθόνης του προγράμματος για να παίξει μέσα από το animation για να ψάξουν για τις ανάγκες προσαρμογής .
Η 7
Render τη σκηνή για να δημιουργήσετε ένα αρχείο της σκηνής που χτίστηκε στα προηγούμενα στάδια . Επιλέξτε το μενού " Rendering " από το πάνω μέρος της οθόνης και , στη συνέχεια, μετακινηθείτε προς τα κάτω και επιλέξτε το " Render " για να ανοίξει το Render Scene " εργαλειοθήκη . Επιλέξτε το κουμπί" Render " στο κάτω μέρος για να δημιουργήσετε ένα παράθυρο που περιέχει τα τελικά σας σκηνή . Αποθήκευση σκηνή σας, επιλέγοντας το μενού "Αρχείο" και , στη συνέχεια, μετακινηθείτε προς τα κάτω και επιλέξτε "Αποθήκευση" .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα