φορτίου After Effects και ανοίξτε το " loop_project " επιλογή . Ανοίξτε το " intro " καρτέλα και θα δείτε καρέ-κλειδί, στρώματα καθώς και εκφράσεις βρόχο . 2
Ορίστε , με τα συρόμενα μπαρ , όπου κύκλου βρόχο έναρξης και λήξης . Είναι χρήσιμο να γίνει στο τέλος του κύκλου βρόχο και να αρχίσει στο ίδιο σημείο για να εξασφαλιστεί η μετάβαση μοντέλο σωστά .
Εικόνων 3
Εισαγωγή μοντέλο σας στο After Effects . Τεμαχίσει το μοντέλο σε τμήματα , τον κορμό , τα χέρια , άνω και κάτω , και τα πόδια πρέπει όλοι να είναι σε διακριτές ενότητες και τα στρώματα .
Η 4
Εφαρμόστε μητρική σχέσεις σε κάθε μέρος του σώματος για τη θέση της άγκυρας . Έτσι ώστε τα πέλματα πρέπει να μεγαλώνουν σε χαμηλότερα πόδια, κνήμες στα άνω σκέλη , πόδια επάνω στον κορμό και τα χέρια προς τον κορμό . Φέρτε τα μέρη του σώματος πίσω στην σωστή θέση τους .
5
μετακινήσετε τα μέρη του σώματος η μέγιστη απόσταση από τη θέση ηρεμίας τους και να κάνουν αυτό το πρώτο καρέ-κλειδί .
Η 6
Τοποθετήστε το πρώτο keyframe στο σημείο εκκίνησης του κύκλου σας .
Η 7
Μεταβείτε τώρα στη μεσαία περισσότερα καρέ-κλειδί και να αντιστρέψει τις τιμές από το πρώτο καρέ-κλειδί , έτσι ώστε το μοντέλο είναι ακριβώς το αντίθετο.
8
Συμπληρώστε τα μεσαία keyframes , που διακινούνται κάθε μέρος του σώματος σε μεταβατικά στάδια , για να κάνει την κίνηση με τα πόδια ρέει ομαλά.
Η 9
Εφαρμόστε το " loop_out ( " κύκλος " , 0 ) " ? έκφρασης σε κάθε keyframe μέρος του σώματος . Αποθηκεύστε την εργασία σας και στη συνέχεια να παίξει πίσω τον κύκλο βρόχου . Το μοντέλο θα πρέπει συνεχώς τον κύκλο μέσα από την αρχή και το τέλος του βρόχου , καθιστώντας τα πόδια .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα