Cel - σκιασμένο animation είναι ένα γραφικό υπολογιστή που φαίνεται να είναι το χέρι . Με πολλούς τρόπους , cel - σκιασμένο animation θυμίζει τις παραγωγές storyboard παλαιού τύπου που χρησιμοποιούνται για κινούμενα σχέδια . Σε cel σκίασης , μπορείτε να ξεκινήσετε με ένα τυπικό μοντέλο 3D που εμφανίζονται στην οθόνη . Η μηχανή απόδοσης από ό, τι παίρνει το μοντέλο και δημιουργεί μια μαύρη γραμμή από μελάνι από το περίγραμμα . Σχέδιο τις κορυφές πολλές φορές και μεταβάλει ελαφρώς τη μετάφραση κάνει οι γραμμές πάχους . Η διαδικασία παράγει ένα περίγραμμα του μοντέλου . Το προϊόν που προκύπτει είναι ένα κινούμενο αντικείμενο στιλ με μαύρο περίγραμμα . Η τηλεοπτική σειρά « The Family Guy » είναι ένα παράδειγμα του cel - σκιασμένο animation.
Εικόνων Flash Animation
Η
Όταν συζητάμε animation υπολογιστή , το θέμα του Flash είναι βέβαιο ότι θα μέρος της συνομιλίας . Flash animation ξεκίνησε ως ένα προσωπικό project του προγραμματιστή Τζόναθαν Gay . Μετά από πολλά στάδια της κατασκευής , η διαδικασία έγινε πιο διαδεδομένη με την εισαγωγή του λογισμικού Macromedia Flash . Flash animation παίρνει το στυλ storyboard και καθιστά ψηφιακή . Μέσα σε Flash , μπορείτε να σχεδιάσετε , να επεξεργαστείτε και να προγραμματίσετε μια ταινία , καρέ-καρέ . Η χρήση του 2D διανυσματικά γραφικά με Flash έφερε μια νέα ηγεσία στις ηλεκτρονικές κινουμένων σχεδίων . Ένα παράδειγμα του Flash animation είναι η tweened μέθοδος , κατά την οποία η χρήση της έναρξης και λήξης keyframes δημιουργεί την ψευδαίσθηση της κίνησης . Το σύγχρονο λογισμικό Flash προέρχεται από πολλές πηγές . Μία από τις πιο αναγνωρισμένες εταιρείες για την εφαρμογή Flash είναι Adobe . Επιπλέον , μπορείτε να δημιουργήσετε Flash με Toon Boom , Express Animator και Anime Studio.
Η Motion Capture Animation
Η
Πρόταση animation σύλληψη ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του 1970 . Σύμφωνα με την οργάνωση ACM SIGGRAPH , η χρήση αυτής της ρύθμισης είναι ακριβώς τώρα γενικεύεται . Αρχεία καταγραφής κίνησης κίνηση χρησιμοποιώντας καθυστερημένη κριτική. Η διαδικασία σε κινούμενα σχέδια υπολογιστών για 3D σχέδια συνεπάγεται χαρτογράφηση πραγματική κίνηση σε ένα χαρακτήρα υπολογιστή . Disney Studios χρησιμοποιείται σύλληψη κίνησης για να κάνει το αρχικό " Snow White" ταινία . ACM SIGGRAPH αναφέρει ότι η Disney εμψυχωτές που χρησιμοποιούνται ζωντανούς ηθοποιούς να παίζουν έξω σκηνές και στη συνέχεια να εντοπιστεί πάνω από το animation μικρού μήκους ταινίας για να κάνει τα αγροτεμάχια για την ταινία . Καταγραφή της κίνησης , που συχνά αποκαλείται rotoscoping , είναι μια μέθοδος δημιουργίας δράσης για μια cartoonlike εικόνα χρησιμοποιώντας ένα ζωντανό πρότυπο ως οπλισμός .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα