1 Ανοίξτε μια υπάρχουσα ταινία Flash FLA ή να δημιουργήσετε ένα νέο στο Flash . Επιλέξτε είτε το " Oval " ή " Ορθογώνιο " εργαλείο από τον πίνακα Εργαλεία και σχεδιάστε το σχήμα το κουμπί σας στη σκηνή . ( Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε σχήματα κουμπί σας στο Photoshop , iPhoto , ή κάποιο άλλο πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας και την εισαγωγή τους στην ταινία σας . Αυτά τα προγράμματα είναι πολύ περισσότερο σε θέση να δημιουργήσετε ειδικά εφέ , όπως bevels και σκιές , από το Flash 8 . )
2
Πηγαίνετε στο πάνελ ιδιοτήτων και να αλλάξετε το πλάτος , το ύψος , το βάρος εγκεφαλικό επεισόδιο , και συμπληρώστε και το εγκεφαλικό επεισόδιο χρώματα με το γούστο σας ( ή για να ταιριάζει με το συνολικό σχεδιασμό της ταινίας σας) .
Η
3
Επιλέξτε το "Εργαλείο κειμένου" από τον πίνακα Εργαλεία , και στη συνέχεια να σχεδιάσετε ένα πλαίσιο κειμένου μέσα στο σχήμα κουμπιού . Πληκτρολογήστε την ετικέτα για το πρώτο κουμπί σας . Διαμορφώστε το κείμενο ( γραμματοσειρά , χρώμα , κ.λπ.) όπως είναι επιθυμητό με τις επιλογές στον πίνακα Properties .
Η 4
Επιλέξτε τόσο το κείμενο και το σχήμα , και στη συνέχεια να κάντε δεξί κλικ και επιλέξτε "Μετατροπή σε σύμβολο " από το μενού fly -out . Αυτό ανοίγει το παράθυρο διαλόγου Μετατροπή σε Σύμβολο . Επιλέξτε το κείμενο στο πεδίο " Όνομα : " πεδίο και πληκτρολογήστε ένα όνομα με νόημα . ( Θα μπορούσε , για παράδειγμα , το όνομα σας κουμπί Home "Home ". ) Κάντε κλικ στο " κουμπί" κουμπί για να το επιλέξετε και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "OK".
5
Κάντε διπλό κλικ στο νέο κουμπί σύμβολο για να το τοποθετήσετε σε κατάσταση επεξεργασίας . Κάθε σύμβολο έχει τη δική του timeline . Χρονοδιαγράμματα σύμβολο Button έχει τέσσερα πλαίσια : " . Hit " "Up ", " Over ", " Down ", και Κάθε καρέ αντιπροσωπεύει μια κατάσταση του ποντικιού . "Up" είναι η κανονική κατάσταση του ποντικιού . Τα άλλα τρία αντιπροσωπεύουν τις αλληλεπιδράσεις με τον κέρσορα του ποντικιού . "Over" είναι μια κατάσταση αιωρείται , όταν ο χρήστης μετακινεί τον κέρσορα του ποντικιού πάνω από το κουμπί . "Down" αντιπροσωπεύει μια κατάσταση κατάθλιψη - κουμπί του ποντικιού , όταν ο χρήστης αρχίζει να κάνετε κλικ με το ποντίκι . "Hit " είναι ένας κυκλοφόρησε - ποντίκι - κράτους, το δεύτερο εξάμηνο του ένα κλικ του ποντικιού .
Η
6 Κάντε δεξί κλικ στο "Over" πλαίσιο, και στη συνέχεια επιλέξτε "Εισαγωγή καρέ-κλειδί " από το fly- out μενού . Εισάγετε keyframes στο "Over" και " Up" καρέ . Τώρα μπορείτε να τροποποιήσετε κάθε κράτος ποντίκι . Ας πούμε , για παράδειγμα , θέλετε το κουμπί για να εμφανιστεί ελαφρώς πιο σκούρα όταν ο χρήστης τοποθετήσει το δείκτη του ποντικιού πάνω του. Απλά επιλέξτε το σχήμα κουμπί και να το τροποποιήσετε στο πάνελ Properties . ( Εάν χρησιμοποιηθεί ένα εισαγόμενο σχήμα , μπορείτε να δημιουργήσετε και να εισάγετε ένα διαφορετικό σχήμα για κάθε κράτος . Απλά να αντικαταστήσετε τα υπάρχοντα σχήματα με αυτά που θέλετε να εμφανίζεται για κάθε κράτος ). Μπορείτε επίσης να προσθέσετε ηχητικά εφέ σε κάθε κράτος ποντίκι . Απλά επιλέξτε ένα πλαίσιο και, στη συνέχεια, σύρετε το εφέ του ήχου από τη βιβλιοθήκη στο στάδιο
Η 7
Έξοδος Edit mode ( κάντε κλικ στο όνομα της σκηνής στην επάνω δεξιά γωνία του παραθύρου του εγγράφου ) . Για να χρησιμοποιήσετε ξανά το πρότυπο , κάντε δεξί κλικ στο σύμβολο της Βιβλιοθήκης , και στη συνέχεια επιλέξτε " Αντιγραφή " από το μενού fly -out . Ονομάστε το σύμβολο και κάντε κλικ στο " OK". Σύρετε το νέο σύμβολο στο στάδιο .
8
Κάντε διπλό κλικ στο σύμβολο για να το τοποθετήσετε σε κατάσταση επεξεργασίας . Κάντε διπλό κλικ στο πεδίο κειμένου και να αλλάξετε την ετικέτα . Αντικαταστήστε την ετικέτα για κάθε κράτος ποντίκι . Έξοδος από τη λειτουργία επεξεργασίας .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα