λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Adobe Photoshop Flash Dress- Up Tutorial

Η δημοφιλής φόρεμα -up κούκλα χαρτί του παρελθόντος είναι τώρα online , και δημιουργώντας ένα διαδραστικό φόρεμα-up παιχνίδι είναι τόσο απλή όσο η δημιουργία ενός Flash " drag and drop " εφαρμογή. Όπως και το αρχικό χαρτί κούκλα , η ηλεκτρονική έκδοση υπερβαίνει τα πολιτιστικά σύνορα . Νεαρά κορίτσια σε όλο τον κόσμο την αγάπη φόρεμα-up , και η δημιουργικότητα στο σχεδιασμό αυτές τις κούκλες με τα ρούχα τους περιορίζεται μόνο από τη φαντασία . Μπορείτε να δημιουργήσετε κούκλες χαρτί σε φιγούρες μορφή , καλλιτέχνης υφή και σχέδια , είτε ως ρεαλιστικό, όπως μια φωτογραφία . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Flash CS3 ή μέχρι
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Δημιουργήστε το χαρακτήρα σας, μαζί με κάποια ρούχα στο Photoshop . 2

Open Flash και κάντε κλικ στο "Αρχείο , " τότε " Νέα ", και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί " Flash File ( ActionScript 3.0 ) " από το μενού αποχώρηση . Εισαγωγή artwork του χαρακτήρα σας από το Photoshop , κάνοντας κλικ στο "Αρχείο ", " Εισαγωγή " και στη συνέχεια "Εισαγωγή στο στάδιο " από το μενού αποχώρηση .
Εικόνων 3

Κάντε κλικ στο χαρακτήρα σας για να το επισημάνετε , και στη συνέχεια από το κύριο μενού , πατήστε " Τροποποίηση " και στη συνέχεια " Μετατροπή σε New Symbol " από το μενού αποχώρηση . Κάντε κλικ στο "Clip Movie " ακτινική πλαίσιο και πληκτρολογήστε ένα όνομα για τον χαρακτήρα σας, όπως " characterMC . "
Η 4

Κάντε κλικ σε ένα από τα ρούχα τα στοιχεία σας για να το επισημάνετε . Από το βασικό μενού πατήστε " Τροποποίηση " και στη συνέχεια " Μετατροπή σε New Symbol " από το μενού αποχώρηση . Κάντε κλικ στο "Clip Movie " ακτινική πλαίσιο και πληκτρολογήστε ένα όνομα για τα ρούχα του χαρακτήρα σας όπως " δουλειάς1 . " Μετατρέψτε το υπόλοιπο από τα ρούχα του χαρακτήρα σας με τα σύμβολα "Clip Movie " .


5

Δώστε σε κάθε σύμβολο ένα μοναδικό όνομα κάνοντας κλικ στο " Παράθυρο " από το κύριο μενού . Κάντε κλικ στο " Ιδιότητες" και στη συνέχεια "Ιδιότητες " και πάλι από το μενού αποχώρηση . Με το σύμβολο σας τονίζεται πληκτρολογήστε ένα μοναδικό όνομα, όπως « character_mc " και " clothe1_mc " για τα ονόματα χάρη στη " Property " πάνελ.
Η

6 Κάντε κλικ στο "New Layer" από τη γραμμή εργαλείων και χρονοδιάγραμμα ονομάστε το " Action ". Κάντε δεξί κλικ στο πλαίσιο " 1 " του " Δράσης " στρώμα και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί " Action " από το μενού αποχώρηση . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα :


clothe1_mc.addEventListener ( MouseEvent.MOUSE_DOWN , drag ) ?

Clothe1_mc.addEventListener ( MouseEvent.MOUSE_UP , πτώση ) ?

clothe2_mc.addEventListener ( MouseEvent.MOUSE_DOWN , drag ) ?

clothe2_mc.addEventListener ( MouseEvent.MOUSE_UP , σταγόνα) ?




λειτουργία drag (συμβάν : MouseEvent ) : void {

event.target.startDrag ( ) ? }


?

πτώση λειτουργία ( γεγονός : MouseEvent ) : void {

event.target.stopDrag ( ) ? }




Η

7 Ελέγξτε το κουμπί σας πατώντας το πλήκτρο " Ctrl + Enter" στο πληκτρολόγιο σας .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα