λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Tutorial για το Full Body Animation στο Flash

Μέχρι την κυκλοφορία του Adobe Flash CS4 , η οποία εισήγαγε το εργαλείο των οστών , δημιουργώντας γεμάτο σώμα animations για την προσομοίωση της κυκλοφορίας των ανθρώπων και των ζώων - στο Flash ήταν δύσκολη. Τόσο μεγάλο μέρος έτσι ώστε οι περισσότεροι σχεδιαστές δημιούργησαν αυτά τα είδη των κινούμενων εικόνων σε άλλα προγράμματα ψυχαγωγίας και εισαγόμενων τους σε ταινίες τους Flash . Το εργαλείο Bone ζωντανεύει αντικείμενα χρησιμοποιώντας Αντίστροφη Κινηματική ( IK ) , το οποίο προσομοιώνει " συνένωση κίνημα» για την εμψύχωση των αρθρώσεων και των άκρων . Προετοιμασία γραφικών για την κίνηση των οστών Tool
Η

IK απαιτεί το άτομο γραφικών για κάθε τμήμα του σώματος ( τα μπράτσα , κάτω τα χέρια , τους μηρούς , τις κνήμες , και ούτω καθεξής ) θέλετε να προσθέσετε κίνηση . Μπορείτε να σχεδιάσετε αυτά σε Flash , αλλά και εργαλεία σχεδίασης του Flash δεν είναι όλα αυτά περίπλοκα. Στις περισσότερες περιπτώσεις , θα έχετε καλύτερη τύχη δημιουργώντας τα γραφικά στο Illustrator , CorelDRAW ή άλλο πρόγραμμα σχεδίασης φορέα που εξάγει σε μορφή Adobe AI . Ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα κομμάτι του κλιπ και να το σπάσει σε τμήματα σε ένα πρόγραμμα σχεδίασης . Τα περισσότερα τμήματα που δημιουργείτε ( κεφάλι και το λαιμό , τη μέση και τον κορμό ) , η κινούμενη εικόνα σας .
Εικόνων Σχέδιο μέρη του σώματος σε Flash
Η

πιο true-to - ζωή Κατά την κατάρτιση μέρη του σώματός σας σε Flash , καταρτίζει κάθε τμήμα στο ίδιο επίπεδο . Τοποθετήστε τις αρθρώσεις σας ( γόνατα , αγκώνες , αστραγάλους ) όπου τα θέλετε στην πρώτη θέση , ή " δημιουργούν ", της σειράς κινουμένων σχεδίων . Μετατρέψτε όλα τα τμήματα του σώματος με τα σύμβολα της ταινίας .

Η Εισαγωγή μέρη του σώματος
Η

Εάν χρησιμοποιείτε ένα πρόγραμμα σχεδίασης φορέα , εκτός από κατακερματισμένες το σώμα σας με τη μορφή Illustrator AI . Εισαγάγετε το αρχείο AI σε μια ταινία Flash . Flash εμφανίζει ένα παράθυρο διαλόγου που σας επιτρέπει να ελέγχετε τον τρόπο τα γραφικά εισαγωγές . Να είστε βέβαιος για την εισαγωγή σε ένα στρώμα και στο στάδιο ( όχι η βιβλιοθήκη ) . Διαφορετικά , θα πρέπει να συγκεντρώσει εκ νέου το γραφικό στη σκηνή . Flash εισαγωγές όλα τα τμήματα ως σύμβολα της ταινίας .
Εικόνων Σύνδεση Bones
Η

Ώρα να συνδέσετε τα τμήματα με το εργαλείο των οστών . Επιλέξτε το εργαλείο των οστών και σχεδιάστε τα τμήματα των οστών , ή « IK οστά », από αρμό σε αρμό , δημιουργώντας αρθρωτές συνδέσεις , ή « IK αλυσίδες . « Για παράδειγμα , σε ένα ισχίο μέχρι τα νύχια IK αλυσίδας , θα συντάξει ένα οστό IK από το ισχίο στο γόνατο , μια άλλη από το γόνατο προς τον αστράγαλο , και ένα περισσότερο από τον αστράγαλο έως το τέλος του ποδιού ( ποδιών) . Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία για κάθε ομάδα τα μέρη του σώματος που θέλετε να προσθέσετε κίνηση .
Εικόνων Κάνοντας αυτό Μετακίνηση
Η

να κινούνται όλες αυτές τις αλυσίδες IK , μπορείτε να δημιουργήσετε μια σειρά από " πόζες . " για κάθε αλυσίδα IK μπορείτε να δημιουργήσετε , το Flash εισάγει ένα νέο στρώμα στο χρονοδιάγραμμα , που τους ονόμασαν " Armature_1 "," Armature_2 , "και ούτω καθεξής , με τη σειρά που δημιουργούν τις αλυσίδες . Για να κάνει μια κίνηση αλυσίδας IK , τοποθετήστε μια νέα στάση στο πλαίσιο πάνω στο στρώμα οπλισμού για την εν λόγω αλυσίδα , και στη συνέχεια να επιλέξετε και να μετακινήσετε τις αρθρώσεις της αλυσίδας από την ακραία θέση του κινήματος . Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία για κάθε αλυσίδα IK θέλετε να προσθέσετε κίνηση . Μπορείτε να προσθέσετε όσες πόζες σε μια αλυσίδα IK όπως θέλετε σας .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα