Χρησιμοποιήστε Blender για να κάνουν τα μοντέλα του χαρακτήρα σας . Αυτό είναι ένα από τα πιο χρονοβόρα τμήματα της διαδικασίας ανάπτυξης , ειδικά από τη στιγμή που χρησιμοποιείτε μια ολοκληρωμένη μηχανή ανοικτού κώδικα . Διεπαφή χρήστη Blender μπορεί να είναι λίγο δύσκολο να πάρει , δεδομένου ότι είναι διαφορετική από τις περισσότερες άλλες συγκρίσιμα εργαλεία . Μόλις είστε εξοικειωμένοι με αυτό , θα πρέπει να είναι σε θέση να κάνουν τα μοντέλα γρήγορα και με πολύ λίγα λάθη . 2
Δημιουργήστε επίπεδα ή παγκόσμιους χάρτες στο Blender . Και πάλι , αυτό μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο . Βεβαιωθείτε ότι τα επίπεδα σας δεν φαίνονται πολύ διαφορετικά από τα μοντέλα χαρακτήρων σας . Κόσμο του παιχνιδιού σας θα πρέπει να έχουν μια ορισμένη «ροή » και « τόνος », έτσι ώστε οι παίκτες δεν παίρνουν τράβηξε από την εμπειρία .
Εικόνων 3
Εξετάστε τον κινητήρα Blender για να βεβαιωθείτε ότι θέλουν θέλετε να χρησιμοποιείτε για το παιχνίδι σας . Αν δεν είναι , μπορείτε να αλλάξετε ώστε να ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες σας . Αυτό απαιτεί εξελιγμένα κωδικοποίηση , οπότε αν δεν είστε εξοικειωμένοι με τον προγραμματισμό , μπορεί να θέλετε να χρησιμοποιήσετε την μηχανή όπως είναι .
Η 4
Παίξτε το παιχνίδι δοκιμή Blender σας μέχρι να έχουν εξασφαλίσει ότι δεν υπάρχουν δυσλειτουργίες . Μην απογοητεύεστε αν βρείτε μια σειρά από δυσλειτουργίες? Αυτά είναι κοινά στην ανάπτυξη του παιχνιδιού και για τον καθορισμό τους είναι μόνο μέρος της διαδικασίας ανάπτυξης
5
Διορθώστε όλες τις δυσλειτουργίες που έχουν βρεθεί. . Επανεξετάστε το παιχνίδι σας μετά την επιδιόρθωσή τους για να βεβαιωθείτε ότι δεν έχουν εισάγει νέες δυσλειτουργίες στο παιχνίδι σας, ενώ τη διόρθωση των άλλων. Μόλις είστε ευχαριστημένοι με το προϊόν , είστε έτοιμοι .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα