Εκκίνηση Flash . Επιλέξτε " Αρχείο" και " Νέα ". Επιλέξτε " Flash File ( Actionscript 2.0 ) " και κάντε κλικ στο "OK". Αυτό το παράδειγμα εξάγει "Excellent ! " όταν η μπάλα τοποθετείται μέσα στο κουτί . 2
Επιλέξτε το " Oval " εργαλείο από το "Εργαλεία" του πίνακα και σχεδιάστε μια μικρή μπάλα . Χρησιμοποιήστε το « εργαλείο επιλογής » ( βέλος) για να το επιλέξετε . Πατήστε το πλήκτρο " F8 " και επιλέξτε την επιλογή " Clip Movie ". Κάντε κλικ στο κουμπί "OK". Εντοπίστε το "Properties" πάνελ και να ρυθμίσετε το πεδίο " Επιλέξτε το " ορθογώνιο " εργαλείο και σχεδιάστε ένα μεγάλο κουτί . Χρησιμοποιήστε το " εργαλείο επιλογής " για να το επιλέξετε . Πατήστε το πλήκτρο " F8 " και μετά " OK". Ρυθμίστε το πεδίο " 4 Πατήστε το πλήκτρο " F9 " για να εμφανίσετε τις " Ενέργειες " ή το παράθυρο Script. Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό : smallball.onPress = λειτουργία () { this.startDrag ( ) ? } Smallball.onReleaseOutside = Smallball . onRelease = λειτουργία () { this.stopDrag ( ) ? //αν Smallball σύρεται σε bigBOX αν ( this._droptarget == " /bigBOX " ) { trace (" Εξαιρετικό ! ")? } } Επιλέξτε " Control" και "Movie " για να ελέγξετε τον κωδικό σας . ξεκινήσει Flash . Επιλέξτε " Αρχείο" και " Νέα ". Επιλέξτε " Flash File ( Actionscript 3.0 ) " και κάντε κλικ στο "OK". Αυτό το παράδειγμα εξάγει "Excellent ! " όταν η μπάλα τοποθετείται μέσα στο κουτί . 7 Επιλέξτε το " Oval " εργαλείο από το "Εργαλεία" του πίνακα και σχεδιάστε μια μικρή μπάλα . Χρησιμοποιήστε το « εργαλείο επιλογής » ( βέλος) για να το επιλέξετε . Πατήστε το πλήκτρο " F8 " και επιλέξτε την επιλογή " Clip Movie ". Κάντε κλικ στο κουμπί "OK". Εντοπίστε το "Properties" πάνελ και να ρυθμίσετε το πεδίο " Επιλέξτε το " ορθογώνιο " εργαλείο και σχεδιάστε ένα μεγάλο κουτί . Χρησιμοποιήστε το " εργαλείο επιλογής " για να το επιλέξετε . Πατήστε το πλήκτρο " F8 " και μετά " OK". Ρυθμίστε το πεδίο " 9 Πατήστε το πλήκτρο " F9 " για να εμφανίσετε τις " Ενέργειες " ή το παράθυρο Script. Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό : smallball.addEventListener ( MouseEvent.MOUSE_DOWN , dragEvent ) ? Smallball.addEventListener ( MouseEvent.MOUSE_UP , dropEvent ) ? DragEvent λειτουργία (ε : MouseEvent ) : void { smallball.startDrag ( ) ? } dropEvent λειτουργία (ε : MouseEvent ) : void { smallball.stopDrag ( ) ? " Excellent!" //αν Smallball σύρεται σε bigBOX αν ( smallball.dropTarget.parent.name == " bigBOX " ) { ίχνος ( ) ? . } } Επιλέξτε " Control" και "Movie " για να ελέγξετε τον κωδικό σας
Εικόνων 3
Η
5
εικόνων Actionscript 3,0
Η 6
Η
8
Η
Η 10
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα