λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να μέτρηση του αριθμού των Κλιπ Movie Μέσα σε ένα Οριακά στο Flash

Adobe Flash σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε έργα πολυμέσων με πολλά εργαλεία και διαδικασίες. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα κλιπ ταινία ως ένα πεδίο για να δημιουργήσει ένα όριο που σας επιτρέπει να ορίσετε τα όρια μέσα στο έργο σας . Ίσως θέλετε να μετακινήσετε αντικείμενα μέσα σε ένα περιορισμένο χώρο ή θέλετε να παρακολουθείτε κινούμενα αντικείμενα σας μέσα σε αυτό το διάστημα . Χρησιμοποιώντας γλώσσα προγραμματισμού ActionScript του Flash , μπορείτε να υπολογίζετε τα κλιπ ταινιών που βρίσκονται εντός των ορίων του σας . Οδηγίες
Η 1

Open Flash και επιλέξτε "New " από το μενού Αρχείο . Επιλέξτε να δημιουργήσετε ένα αρχείο ActionScript 2.0 Flash . 2

Δημιουργήστε ένα πλαίσιο για το όριο σας, χρησιμοποιώντας το εργαλείο ορθογωνίου . Για να κάνετε αυτό το αόρατο , χρησιμοποιήστε τον πίνακα Ιδιότητες για να ορίσετε το άλφα έως 0 . Χρησιμοποιήστε τον πίνακα Ιδιότητες για να ορίσετε το όνομα της παρουσίας στην " boundaryBox . "
Εικόνων 3

Δημιουργήστε έναν κύκλο χρησιμοποιώντας το οβάλ εργαλείο . Πατήστε το πλήκτρο " F8 " για να ρυθμίσετε αυτό σε ταινία . Αντιγράψτε το απόσπασμα της ταινίας περίπου πέντε φορές για την παραγωγή διαφόρων κλιπ . Τοποθετήστε δύο από τα κλιπ κυκλικά μέσα στο όριο
Η

4 Πατήστε το πλήκτρο " F9 " για να ανοίξετε το παράθυρο Ενέργειες και εισάγετε τα ακόλουθα : .

//Όρια του κλιπ boundaryBox στη σκηνή clipBounds

var = boundaryBox.getBounds ( _root ) ?

countMoviesInBox = λειτουργία () {

theCnt = 0

για ( var i στο _root ) {

αν ( typeof ( _root [ i ] ) == " movieclip " ) {

//αν εντός των ορίων του , αλλά δεν μετράνε το κλιπ όριο

αν ( ( _root [ i ] . _x > = clipBounds.xMin && _root [ i ] . _x <= clipBounds.xMax &&

_root [ i ] . _y > = clipBounds.yMin && _root [ i . ] _y <= clipBounds.yMax ) && i.substr ( ) = " Box" -3 ) ! {

theCnt + + ?

} }


}

trace (" Καταμέτρηση " + + theCnt «Κλιπ εντός των ορίων του . ")? }


countMoviesInBox ( ) ?
5

Πατήστε το " Ctrl " και " Enter" για να τρέξει το πρόγραμμα . Το μήνυμα πρέπει να εξόδου " Συνυπολογίζεται 2 κλιπ μέσα στο όριο . " Μετακινήστε τα κλιπ γύρω και να εκτελέσετε ξανά το πρόγραμμα για να ελέγξετε την ακρίβεια του μηνύματος .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα