Ξεκινήστε μοντελοποίηση του χαρακτήρα με ένα κύβο πλέγμα πολύγωνο για το πόδι . Αλλάξτε τις ιδιότητες πολύγωνο σε ένα see-through πλέγματος προκειμένου να ακολουθήσει την αναφορά αναλόγως. 2
Extrude αντιμετωπίζει καθέτως, προκειμένου να διαμορφώσουν το μοσχάρι , το γόνατο , και στη συνέχεια το μηρό . Προσθήκη βρόχους άκρη σε όλο το πλέγμα πολύγωνο του ποδιού. Προσθέστε ένα βρόχο άκρο , όπου το γόνατο θα είναι , έτσι ώστε ο χαρακτήρας θα κινηθεί σωστά , αν αποφασίσετε να το εμψυχώσει .
Εικόνων 3
Χρήση διαφορετικών κύβους πλέγμα πολύγωνο ως τον κορμό και τα χέρια, προσθέτοντας άκρη βρόχους όπως εξάγετε . Προσθέστε ένα βρόχο άκρη στον αγκώνα , όπου ο βραχίονας θα λυγίσει . Συνδυάστε το χέρι και το πόδι με τον κορμό όταν τελειώσετε . Εξάγετε ένα πρόσωπο στην κορυφή του κορμού για να κάνει το λαιμό .
Η 4
μοντελοποιήσει το κεφάλι χωριστά από το σώμα . Ξεκινήστε με ένα πολύγωνο ορθογώνιο για να δημιουργήσει το σχήμα του ματιού , και στη συνέχεια εξώθηση των εξωτερικών ακμών για να δημιουργήσει μια μύτη και το στόμα . Για να δημιουργήσετε το αυτί , χρησιμοποιήστε ένα πλέγμα ορθογώνιο πολύγωνο και συνεχώς εξωθεί το δεξί άκρο του ορθογωνίου να διαμορφώσει έλικα του αυτιού . Εξωθεί το εσωτερικό άκρο της έλικας για να δημιουργήσει την κόγχη και τράγο για να ολοκληρωθεί το αυτί . Συνδυάστε το πλέγμα πολύγωνο κεφάλι στο λαιμό .
5
Δημιουργήστε την τρίχα με την προσθήκη γούνα στο επάνω μέρος του τριχωτού της κεφαλής , ρυθμίζοντας τις ιδιότητες της γούνας να αλλάξετε το μήκος και το χρώμα .
6
Βελτίωση το μοντέλο χαρακτήρα μετακινώντας τα βρόχους άκρη , έτσι ώστε να ισαπέχουν από το ένα από το άλλο . Δημιουργήστε μοντέλα πρόσθετων αξεσουάρ για τον χαρακτήρα εάν είναι απαραίτητο . Βρείτε τις εικόνες υφές , όπως ύφασμα ή δέρμα και την εφαρμογή τους στο πλέγμα πολύγωνο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα