λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνει πέλματα στο Maya

Maya , μια ολοκληρωμένη 3D γραφικά πακέτο σχεδιασμού από την Autodesk , επιτρέπει στους σχεδιαστές και animators να δημιουργήσουν ρεαλιστικές σχήματα και εικόνες και να ενσωματωθούν χρονικά κινούμενα σχέδια . Το εύρος των διαθέσιμων επιλογών στο Maya μπορεί να κάνει το πρόγραμμα είναι κάπως δύσκολο για τους αρχάριους , αλλά το πρόγραμμα περιλαμβάνει μια σειρά από απλά κόλπα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να απλοποιήσει σε μεγάλο βαθμό δημιουργικές εργασίες . Στην περίπτωση του σχεδιασμού του τροχού ή δεξαμενή πέλματα , για παράδειγμα , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη διαδρομή κίνησης και αντιγραφή εργαλεία του προγράμματος για να δημιουργήσετε εύκολα το αντικείμενο και να το θέσει σε κίνηση . Οδηγίες
Η 1

Επιλέξτε το εργαλείο CV καμπύλη και να επιστήσει την πορεία για πέλματα σας , είτε κυκλικές , στην περίπτωση ενός τροχού ή ορθογώνιο για πέλματα δεξαμενή ή μηχανήματα . Τραβήξτε το τελευταίο σημείο στην καμπύλη σας με το πρώτο σημείο με το σημείο Snap εργαλείο . Μπορείτε να δημιουργήσετε οποιοδήποτε σχήμα , όπως την πορεία σας για όσο διάστημα η διαδρομή είναι κλειστή και το τελευταίο σημείο είναι έσπασε με το πρώτο . 2

Επιλέξτε τη διαδρομή , κάντε δεξί κλικ και επιλέξτε Επεξεργασία Καμπύλες και στη συνέχεια Close Curve .
εικόνων 3

Σχεδιάστε ένα ενιαίο πέλμα . Πέλμα σας μπορεί να είναι τόσο απλό όσο ένα τρισδιάστατο ορθογώνιο ή να έχετε ένα μικρό περίπτωση στο κέντρο για να διαμορφώσει ένα κινούμενο μέρος του μηχανήματος . Μπορείτε να επιλέξετε ακόμη και το σχήμα κύβου από τις προκαθορισμένες επιλογές πολύγωνο ( αρχέτυπα πολύγωνο) κάτω από το μενού Δημιουργία και επεξεργασία χαρακτηριστικά του προς τα δεξιά μετρήσεις για μια γρήγορη λύση .
Η 4

Επιλέξτε το πολύγωνο που μόλις γίνεται , κάντε δεξί κλικ πάνω στο πέλμα και επιλέξτε διπλούν . Κάντε όσες αντίγραφα του πέλματος, όπως νομίζετε ότι θα πρέπει να πάει σε όλη τη διαδρομή γύρω από την καμπύλη σας . Μπορείτε πάντα να διαγράψετε μερικά , αν δεν τα χρειάζεστε .
5

Επιλέξτε ένα από τα πέλματα και τη διαδρομή και κάντε κλικ στην επιλογή μενού Κίνηση για το κορυφαίο εργαλείο - μπαρ . Σύμφωνα με Κίνηση , επιλέξτε διαδρομές , επισυναφθούν στην Μονοπάτια και στη συνέχεια Options . Ένα πλαίσιο διαλόγου θα εμφανιστεί με τις επιλογές .
Η 6

Ρύθμιση της ώρας /Εύρος στην πρώτη γραμμή των επιλογών του μενού στο Start /End κάνοντας κλικ στο κουμπί εναλλαγής δίπλα στην επιλογή . Ορίστε Ώρα έναρξης σας σε 0.0 και ώρα λήξης σε 400,0 . Κάντε κλικ στο "Επισύναψη ".
Η 7

Επιλέξτε ένα δεύτερο πέλμα και τη διαδρομή σας και να επαναλάβετε τη διαδικασία από το πρώτο πέλμα πηγαίνοντας στο μενού Κίνηση και επιλέγοντας Επισύναψη σε μονοπάτια και στη συνέχεια Options . Ρύθμιση της ώρας /Εύρος στο Start /End και ορίστε το χρόνο σας σε 5.0 και ώρα λήξης σε 405.0 . Αναπαραγωγή animation σας από τις επιλογές αναπαραγωγής στο μενού Κίνηση και βεβαιωθείτε ότι η απόσταση μεταξύ των δύο βημάτων είναι κατάλληλη . Μπορείτε να μειώσει ή να αυξήσει τη διαφορά ανάλογα με την κίνηση που θέλετε να επιτύχετε και το μέγεθος των πελμάτων σας . Απλά αυξήσετε ή να μειώσετε τα στοιχεία Ώρα έναρξης και Ώρα λήξης για να καθορίσει το πόσο κοντά ή μακριά το δεύτερο πέλμα ακολουθεί πίσω από την πρώτη .
8

Επιλέξτε τρίτο πέλμα σας και την καμπύλη και επιλέξτε Επιλογές κάτω από το μενού Κίνηση , όπως κάνατε πριν . Ρύθμιση της ώρας /Εύρος στο Start /End και ρυθμίστε Έναρξη και Τέλος Times να αυξηθεί κατά το ίδιο ποσό όπως έκαναν μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου πέλματα σας . Αν 5.0 ήταν η κατάλληλη απόσταση μεταξύ των πελμάτων , για παράδειγμα, να ορίσετε την ώρα έναρξης έως 10,0 και ώρα λήξης σε 410.0 . Κάντε κλικ στο "Επισύναψη ".
Η 9

Επαναλάβετε τη διαδικασία για όσες πέλματα όσο χρειάζεται για να γεμίσουν καμπύλη σας , διασφαλίζοντας ότι κάθε είναι το ίδιο κατάλληλη απόσταση πίσω από το προηγούμενο πέλμα
<. br >
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα