χτίσει ή να εισάγει ένα μοντέλο πολύγωνο του χαρακτήρα ή το αντικείμενο που θέλετε να εμψυχώσει . 2
Πατήστε το πλήκτρο F2 για να μεταβείτε στο " Κίνηση " γραμμή εργαλείων . Δημιουργήστε μια αλυσίδα σκελετό 2D για να χωρέσει το αντικείμενο , λαμβάνοντας υπόψη, όταν θέλετε τις αρθρώσεις για να λυγίσει .
Εικόνων 3
Επιλέξτε " Φάκελος ", ακολουθούμενο από το " Set Φάκελος ". Επιλέξτε τις αρθρώσεις του σκελετού που θέλετε να συνδεθεί με το πλέγμα , και στη συνέχεια κάντε δεξί κλικ οπουδήποτε για να τελειώσει .
Η 4
Επιλέξτε το τελικό πλέγμα φάκελο , τότε το εικονίδιο του ματιού στην κορυφή της άποψης XSI λιμένες . Πατήστε το " βάρος Χάρτες " για να εμφανίσετε την κατανομή του βάρους κάθε σκελετού κοινού .
5
Βάψτε τα βάρη στο πλέγμα σε καθεμία από τις αρθρώσεις σκελετός πατώντας το πινέλο στην κάτω αριστερή γωνία της οθόνης .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα