λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Maya Tutorials μαλλιών

Maya είναι ένας από τους αρχαιότερους Computer Interface γραφικών προγράμματα ( CGI ) στην αγορά . Έχει χρησιμοποιηθεί σε αμέτρητες υπερπαραγωγές του Χόλιγουντ . Είναι χρησιμοποιείται για τη δημιουργία δύο εντελώς ταινίες κινουμένων σχεδίων , καθώς και να προσθέσετε CGI ειδικά εφέ για να ζήσουν δράση . Ένα από τα χαρακτηριστικά που απευθύνεται σε κινηματογραφιστές για το Maya είναι δυναμική και συστήματα σωματιδίων . Ειδικότερα , η δυναμική Μάγια μαλλιών είναι πολύ εντυπωσιακά , επιτρέποντας τη δημιουργία ρεαλιστικών μαλλιά ή γούνα για κινούμενα σχέδια ή υποδείγματα . Ρύθμιση της διεπαφής
Η

Όταν ξεκινάτε το Maya , θέλετε να πάτε στην ενότητα " Δυναμική " , δεδομένου ότι αυτό είναι όπου θα βρείτε τη δυναμική λειτουργίες , όπως τα μαλλιά . Επιλέξτε το στοιχείο μενού που ονομάζεται "Hair " και σύρετε με το ποντίκι για να το διαχωρίζει από το μενού . Αυτό θα την κρατήσει ανοικτή για ευκολία στη χρήση καθώς εργάζεστε .
Εικόνων Ξεκινώντας
Η

Τώρα θα πρέπει να προσθέσετε κάτι στη σκηνή που μπορείτε να προσθέσετε τα μαλλιά για να . Για λόγους παρουσίασης , ας πούμε ότι έχετε επιλέξει μια επιφάνεια σφαίρας από το μενού και σύρετε στην οθόνη . Από το μενού ξεχωριστό "Hair " , επιλέξτε "Δημιουργία τρίχες . " Ένα πλαίσιο διαλόγου θα εμφανιστεί . Κάντε κλικ στο "Έξοδος " και επιλέξτε τον τύπο των μαλλιών που θέλετε να δημιουργήσετε ( Paint Effects , NURBS καμπύλες και Paint Curves Εφέ /Nurbs είναι οι επιλογές σας . ) Προς το παρόν ας πάμε με το " Paint Effects . " Τα άλλα στοιχεία ελέγχου σε αυτό το παράθυρο διαλόγου όλοι ασχολούνται με το πόσες τρίχες θα δημιουργηθούν και πώς θα διανεμηθούν ( τυχαία ή όχι ) . Τώρα κάντε κλικ στο " Δημιουργία μαλλιά . " Οι τρίχες θα εφαρμοστεί αυτόματα στο αντικείμενο . Όταν πάτε στο χρονοδιάγραμμα και κάντε κλικ στο " Play ", Μάγια θα τρέξει τη δυναμική προσομοίωση στην οποία προσπαθεί να κάνει την τρίχα συμπεριφέρονται όπως θα ήταν στον πραγματικό κόσμο . Οι τρίχες ( που σε αυτό το σημείο έχουν κολλήσει ευθεία έξω από τη σφαίρα , όπως τρίχες ) θα πέσει στις προσομοιώσεις " βάρους" σε μια φυσική θέση στη σφαίρα .

Η Πλάθουμε τα μαλλιά

τώρα θα θέλετε να διαμορφώσουν ( ή το ύφος) τα μαλλιά . Για να το κάνετε αυτό πηγαίνετε στη σφαίρα και να επιλέξετε το " θυλάκων των τριχών » στην ίδια σφαίρα που ελέγχει μια τούφα μαλλιών . Κάντε κλικ στο " Shape μαλλιών Συστήματα " κόμβο . Τώρα μπορείτε να προσαρμόσετε τις μικρές λεπτομέρειες των μαλλιών σας, να κάνει τα πράγματα όπως η αύξηση της « τρίχες ανά συστάδα . " Αυτό θα αυξήσει τον αριθμό των τριχών , καθιστώντας τα μαλλιά παχύτερο . Μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε τα " Υπο - τμήματα . " Η αύξηση αυτής της ρύθμισης θα προκαλέσει τα μαλλιά να είναι πιο μαλακό και λείο όταν παίζετε το animation , ενώ η μείωση θα προκαλέσει τα μαλλιά να έχουν ευθείες άκρες και να εξετάσουμε αφύσικο . Θα ήθελα επίσης να προσαρμόσετε τη ρύθμιση « Αραίωση » , αυξάνοντας έτσι ώστε όλες οι τρίχες σε μια συστάδα για τα μαλλιά δεν τελειώνουν στο ίδιο σημείο , το οποίο θα φαίνονται περίεργα . Όταν τελειώσετε , αποθηκεύστε την εργασία σας .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα