Χρησιμοποιήστε τη διαχείριση plug- ins για να ενεργοποιήσετε την ψυχική Ray . Θα χρειαστείτε αυτό το plug -in για να πάρει την επιθυμητή εικόνα . Το αρχείο είναι χαρακτηρισμένα Mayatomr.dll στον κατάλογο του προγράμματος . 2
Τοποθετήστε το αντικείμενο που θέλετε να καταστήσει . Ο τύπος του αντικειμένου δεν έχει σημασία , καθώς τα πάντα γίνονται στο Maya έχει κάποιο είδος της δομής wireframe . Δημιουργήστε ένα νέο υλικό και να ονομάσετε την ομάδα σκίασης .
Εικόνων 3
Ανοίξτε τη νέα ομάδα σκίασης και να πάει στην Ψυχική Ray και στην καρτέλα " περιγράμματα " . Επιλέξτε "Ενεργοποίηση Contour Rendering " και επιλέξτε το χρώμα που θέλετε wireframe σας να είναι . Ρυθμίστε το πλάτος περίπου 0,5 . Μπορείτε να αλλάξετε αυτό το πλάτος , αν θέλετε , και θα αλλάξει το πλάτος των γραμμών wireframe σας . Εφαρμόστε το υλικό με το αντικείμενο που έχετε τοποθετήσει.
Η 4
Ανοίξτε " Render Settings" και επιλέξτε " Render Χρήση ψυχική Ray . " Και πάλι θα πρέπει να πάει στην καρτέλα " περιγράμματα " και επιλέξτε " Ενεργοποίηση Contour Rendering . " Ανοίξτε την καρτέλα "Ισοπαλία με διαφορά Ακίνητα " και επιλέξτε " Γύρω Όλα Poly Faces " από τις επιλογές .
5
Render την εικόνα σας .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα