Εκκίνηση Adobe Flash CS3 . Όταν το πρόγραμμα ανοίγει , κάτω από τις λέξεις " Δημιουργία νέου ", κάντε κλικ στο " Έγγραφο Flash 2.0/3.0 . " Η διαφορά μεταξύ των τύπων ασχολούνται μόνο με κωδικοποίησης . Είτε το ένα θα λειτουργήσει για αυτό το έργο . 2
Επιλέξτε ένα ελαφρύ μπλε χρώμα κάνοντας κλικ στο τετραγωνάκι δίπλα από το εικονίδιο που μοιάζει με έναν κουβά μύτες στο πλάι ( αυτό είναι το " Χρώμα γεμίσματος " εργαλείο ) . Κάντε κλικ στο εργαλείο ορθογωνίου στην παλέτα εργαλείων προς τα αριστερά . Σύρετε για να κάνετε ένα ορθογώνιο ακριβώς αρκετά μεγάλη για να καλύψει ολόκληρο το στάδιο σας ( το λευκό τετράγωνο στο κέντρο του animation flash ) .
Εικόνων 3
Μετακινήστε το ποντίκι πάνω στην παλέτα εργαλείων και κάντε κλικ σχετικά με το εργαλείο επιλογής . Μοιάζει με ένα μαύρο βέλος και είναι στην πάνω αριστερή γωνία . Κάντε κλικ μία φορά στην πλατεία που μόλις δημιουργήσατε . Κάντε κλικ στο " Αλλαγή " και επιλέξτε "Μετατροπή σε Symbol . "
Η
4 Στο πλαίσιο διαλόγου που εμφανίζεται , ονομάστε το σύμβολο σας . Σύμφωνα με το "Τύπος ", επιλέξτε " Graphic " και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί " OK".
5
Επιλέξτε ξανά το εργαλείο επιλογής . Κάντε κλικ μία φορά στην πλατεία . Στο κάτω δεξιό μέρος , στο πλαίσιο του "Ιδιότητες " καρτέλα , είναι ένα drop-down μενού που λέει " Χρώμα ". Κάντε κλικ σε αυτό και επιλέξτε " Άλφα ". Θα δείτε ένα πλαίσιο με ένα ποσοστό στο εσωτερικό , και ένα βέλος που μπορεί να συρθεί πάνω και κάτω θα εμφανιστεί . Το βέλος και το κιβώτιο ελέγχει την αδιαφάνεια της πλατείας . Όσο μικρότερος είναι ο αριθμός, τόσο πιο αόρατο το τετράγωνο που κάνατε γίνεται .
Η 6
Διαλέξτε ένα καλό ποσοστό για την επίδραση ατμού σας . Μια καλή εκτίμηση θα είναι μεταξύ 10 και 30 τοις εκατό . Αυτό θα δημιουργήσει ένα θολό αποτέλεσμα ατμού πάνω από το στάδιο σας .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα