1 Αποφασίστε τι είδους παιχνίδι για να δημιουργήσετε μαζί με τα αντικείμενα που απαιτούνται . Για παράδειγμα , τα περισσότερα παιχνίδια χαρακτήρα περιλαμβάνουν μια πλατφόρμα . Κάντε το φόντο πλατφόρμα για το παιχνίδι σε Flash ή ένα πρόγραμμα γραφικών . Η πλατφόρμα θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη από την οθόνη του παιχνιδιού . Για παράδειγμα, αν η οθόνη είναι 300 pixels , η πλατφόρμα θα πρέπει να είναι περίπου 900 pixels . Αυτό δίνει αρκετό χώρο για το χαρακτήρα για να μετακινηθείτε γύρω. 2
Δημιουργήστε το "Sonic " χαρακτήρα είτε σε Flash ή το αγαπημένο γραφικό λογισμικό σας . Χρησιμοποιούν βασικά σχήματα , όπως ένας κύκλος για το κεφάλι και κύλινδροι για τα πόδια και τα χέρια. Περιλαμβάνουν λεπτομέρειες, όπως αιχμές για τα μαλλιά και μεγάλα μυτερά παπούτσια. Πηγαίνετε πέρα από τα σχήματα με μολύβι ή πινέλο εργαλείο για να συνδέσετε τις γραμμές , όπως το λαιμό στο κεφάλι . Διαγραφή κανένα βασικό σχήμα δείχνει τις γραμμές και στη συνέχεια προσθέστε το χρώμα μέσα από τις επιλογές χρωμάτων του γραφικού προγράμματος . Εισαγάγετε το χαρακτήρα στο Flash και να δημιουργήσει τις ξωτικά που χρειάζονται για το παιχνίδι .
Εικόνων 3
Σχεδιάστε το μενού έναρξης σε Flash και να προσθέσετε κώδικα Action Script για συνδέσεις με δευτερεύουσες σελίδες , όπως οδηγίες για το παιχνίδι και σύνδεσμο για να ξεκινήσει το παιχνίδι .
Η 4
Προσθέστε κώδικα στο παιχνίδι , όπως η ενίσχυση της κύλισης πλατφόρμα, όταν ο χαρακτήρας φτάνει ως την άκρη της οθόνης μαζί με τον κωδικό για να καλέσετε σε διάφορα ξωτικά . Για παράδειγμα , το επάνω πλήκτρο βέλους θα μπορούσε να θέσει σε ένα άλμα sprite και το δεξί βελάκι θα μπορούσε να θέσει σε ένα κινούμενο sprite .
5
Προσθέστε τον κωδικό σενάριο δράσης για βαθμολόγησης , όπως τα σημεία για να πάρει μια σωστή απάντηση σε ένα " Sonic " παιχνίδι trivia ή να βρουν κρυμμένο θησαυρό σε ένα παιχνίδι πλατφόρμα .
Η 6
Ρύθμιση μια σελίδα για να αφήσει ο παίκτης ξέρει πότε το παιχνίδι έχει τελειώσει και ποιο είναι το τελικό το σκορ είναι . Περιλαμβάνουν επιλογές για το τι θα κάνουμε στη συνέχεια , όπως πάει σε ένα υψηλότερο επίπεδο ή να ξεκινήσετε το παιχνίδι τελείωσε .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα